فروش عایق پلیمری ایزوپل آب بندی پشت بام آپارتمان ها : نفوذ رطوبت در بخش های مختلف بنا خساراتی را موجب می شود که می بایست از آن جلوگیری کرد. در پاره ای از موارد، روی سنگ و آجر، مواد ضد رطوبت بی رنگ کشیده می شود، یا داخل بتن ملات عایق افزودنی اضافه می شود، ولی در بیشتر موارد ناگریز از مصرف عایق های قیری یا پلیمری هستیم.

فروش عایق پلیمری ایزوپل آب بندی پشت بام آپارتمان ها 

عایق رطوبتی پشت بام ایزوپل یکی از بهترین مواد جهت عایق کاری سطوح و سازه های مختلف می باشد. با توجه به مشکل نشتی پشت بام در فصول مختلف استفاده از عایقی با کیفیت و دوام بالا توأم با ظاهری زیبا حائز اهمیت می باشد.  با توجه به عدم رضایت مشتریان از روش های سنتی نظیر قیرگونی و ایزوگام به دلیل عدم مقاومت در برابر تغییرات دمایی، جداشدن اورلپ ها و در نتیجه طول عمر پایین این روش ها، استفاده از عایق رطوبتی پشت بام ایزوپل توصیه می شود. عایق رطوبتی پشت بام ایزوپل عایقی با دوام بالا و منطبق بر آخرین تکنولوژی روز بوده و موجب آب بندی سطوح مختلف به صورت یکپارچه می شود. این عایق رطوبتی بر خلاف روش های سنتی و قدیمی قدرت چسبندگی بسیار بالایی به سطوح مختلف داشته و با اجرا و حتی ترمیم آسان همراه می باشد. از جمله معایب ایزوگام می توان به تجزیه شدن در دمای زیاد و تبدیل آن به ذغال‌، توأم با اشتعال و تغییر شکل در مقابل فشار و حلال‌ها اشاره کرد و از معایب قیر و گونی می­توان به پوسیدگی به مرور زمان و  پارگی بر اثر نشت‌های احتمالی ساختمان اشاره نمود. همچنین عمر مفید این عایق ها به طور متوسط پایین بوده و و ترمیم متناوب آن با مشکلات اجرایی و هزینه‌های قابل توجه همراه است.

عایق پشت بام ایزوپل عایق پشت بام ایزوپل, انواع عایق نانو بام

عایق های سنتی و قدیمی به هیچ عنوان قابلیت تردد ندارند در حالی که عایق رطوبتی ایزوپل حتی بر روی پشت بام های گذرگاهی قابل اجرا می باشد. ایزوگام و مشتقات قیری به تدریج در برابر نور خورشید تجزیه شده و از مقاومتشان کاسته می شود در حالی که عایق رطوبتی ایزوپل حتی در بازه های دمایی 40- تا 120+ درجه کاملا مقاوم می باشد. شایان ذکر است که اجرای ایزوگام دشوار و نیازمند مهارت و با خطر همراه است. در حالی که عایق ایزوپل به صورت تک جزئی و دارای اجرای آسان بوده بوده و کاملا بدون ضرر و فاقد هر گونه بو می باشد. این عایق پشت بام موجب آب بندی کامل و رفع مشکل نشتی شده و در مقابل نور خورشید رنگ خود را حفظ می کند. زمان خشک شدن آن کم و فاقد هرگونه بو و مواد مضره می باشد. عایق رطوبتی پشت بام ایزوپل دارای رنگ بندی های مختلف متناسب با محیط و سلیقه های مختلف می باشد. عایق رطوبتی ایزوپل تنها عایق رطوبتی پلیمری در کشور می باشد که موفق به کسب استاندارد کارخانه شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.