ایزوگام کاری سرویس بهداشتی با بالاترین کیفیت در گوهردشت : سرویس های بهداشتی و محل هایی که در آن جا آب جمع می شوند نیاز بهایزوگام کاری دارند تا آب به کف زمین نفوذ نکرده و باعث ایجاد نم و رطوبت نگردد. عایق کاری کف سرویس بهداشتی به دورصورت انجام می گیرد. عایق کاری هم می تواند توسط ایزوگام انجام شود و هم از قیر گونی برای عایق کاری در کف سرویس بهداشتی استفاده نمایند. ایزوگام کاری سرویس بهداشتی باید توسط یک فرد متخصص در زمینه ی ایزوگام کاری انجام شود تا کف زمین دچار نم رفتگی نشود. برای اینکار باید مراحل زیر را دنبال نمایید.نکته ی مهم در هنگام ایزوگام کاری سرویس بهداشتی این است که قبل از نصب ایزوگام، سطح لوله ها را برای جلوگیری از آسیب دیدگی با گچ پوشش دهید تا با مشعل ایزوگام دچار آسیب نشوند.

ایزوگام کاری سرویس بهداشتی با بالاترین کیفیت در گوهردشت

ایزوگام‌ها به دلیل مزایای زیادی که دارند مورد استقبال بیشتری قرار گرفته ‌اند. ایزوگام در کف سرویس مناسب‌ترین عایق نسبت به رطوبت است و وزن سبکی دارد. با این وجود نسبت به عایق‌های دیگر قیمت مناسب‌تری دارد، که برای مصرف‌کننده مقرون به صرفه‌تر است. به هنگام نصب تمیزی بیشتری نسبت به قیرگونی دارند. همچنین عمر بالای آن‌ها محبوبیت استفاده ایزوگام را دو چندان کرده است. البته ایزوگام در صورتی به تنهایی یک عایق کامل برای سرویس‌ها می‌باشد که ایزوگام کار هنگام اجرای ایزوگام موارد زیر را به ترتیب انجام دهد.

ایزوگام کاری سرویس ایزوگام کاری سرویس, اجرای ایزوگام در کف سرویس بهداشتی

۱- بعد از سیمانکاری کف توسط بنا و خشک شدن کامل آن اقدام به برش اضافه لوله فاضلاب با فرز و هم سطح کردن آن با کف کند.

نکته ۱: نباید برای برش لوله فاضلاب از چراغ ایزوگام و حرارت دادن استفاده کند.
نکته ۲: اشتباه رایج توسط اغلب ایزوگام کاران این است که لوله تعبیه شده برای توالت فرنگی را نیز برش می‌زنند و بعد از سرامیک کاری و بالا آمدن ارتفاع کف سرویس هنگام کار گذاشتن توالت فرنگی توسط نصاب عمل اتصال به خوبی انجام نمی‌شود. پس تنها لوله‌ای که عایق کار نباید آن را برش دهد لوله ۱۲ سانتی متری توالت فرنگی می‌باشد.

۲- سپس همانند شکل بالا برای بهتر چسبیدن ایزوگام اقدام به قیر اندود کردن سطح سیمانکاری شده بکند.

۳- بعد از این مرحله اقدام به برش و نصب ایزوگام در اندازه‌های کوچک برای داخل لوله‌های تخلیه فاضلاب کند. همچنین یک تکه ۵۰ ×۵۰ ایزوگام روی هر کف شور به دلیل اهمیت آن نصب کند.

۴- حال با طی مراحل بالا می‌تواند اقدام به باز کردن رول ایزوگام در اندازه‌های بزرگ کرده و فقط هنگام نصب زوایای ۹۰ درجه دقت فراوانی کند همچنین در بحث جوشکاری بندهای ایزوگام با احتیاط عمل کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.