انواع مصارف اپوکسی در صنعت ساختمان سازی و عایق سازی سطوح : از بزرگ‌ترین مصارف اپوکسی در صنعت ساختمان می‌توان به استفاده از آن در ساخت کفپوش مقاوم به ضربه و وارد آمدن نیروی زیاد در کارخانه‌ها، انبارها، سالن‌های ورزشی، فرودگاه‌ها، گاراژها، اسطبل‌ها و ... اشاره کرد. از دیگر مصارف اپوکسی در صنعت ساختمان هم می‌توان از کاربرد آن‌ها در مرمت و ترمیم ستون‌ها، راهروها، سقف‌ها، کفپوش‌ها و به‌طورکلی ساختمان‌های فرسوده و بازسازی ابنیه گفت. ازآنجایی‌که قیمت اجرای اپوکسی نسبت به سایر کفپوش‌ها مانند سرامیک، پارکت و ... ارزان‌تر است و با توجه به مزایایی مانند عایق بودن، می‌توان اپوکسی را جایگزینی برای کفپوش‌هایی مانند سرامیک در خانه‌ها و آپارتمان‌ها کرد.

انواع مصارف اپوکسی در صنعت ساختمان سازی و عایق سازی سطوح

اپوکسی مقاومت بالایی در برابر خراش و خش دارد و این ویژگی آن را برای استفاده در محل‌هایی در ساختمان‌ها مانند راه پله، مشاعات، کف آسانسور، لابی‌ها و ... که ایجاد خش و خراش در آن‌ها بسیار اتفاق میفتد، استفاده‌های خوبی دارد. ساده ترین نوع اپوکسی که به صورت عمومی شاید به دفعات مکرر از آن  استفاده شده ولی توجه به ماهیت آن  نداشته ایم چسب های دوقلو میباشن . دراصل چسب دوقلو ساده ترین نوع اپوکسی هستند که به جرات می توان گفت کمتر کسی با ان کار نکرده باشد و جزو مطمئن ترین و پر استحکام ترین نوع چسب هایی است که در بازار مصرف می شناسیم .شناختن نوع رزین اپوکسی در مصرف ان بسیار قابل توجه میباشد . این شناخت از رزین اپوکسی باعث میشود مطالعات جامع تری در حوزه شناسایی انواع رزین های اپوکسی داشته باشیم و در کاربرد رزین اپوکسی در نوع استفاده آن  حرفه ای تر عمل نمود . کلمه اپوکسی به دسته ای از متریال های شیمیایی اطلاق می شود که در آن یک اتم اکسیژن با هموژن کربن یعنی دو اتم کربن که بین آنها نوعی پیوند وجود دارد . نام ‌دیگر اپوکسی پولی پوکساید یا پلی پوکساید میباشد که یک نوع پلیمر گرما زا است که از واکنش نوعی از رزین اپوکساید با هاردر پلی آمینا پلی امید به دست می آید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق اپوکسی پوشش دهی عایق اپوکسی پوشش دهی, بهترین روش عایق کاری

اپوکسی پلی استر شامل پوشش های پودری است که یک گزینه عادی برای استفاده در پوشش فلز سفید مانند یخچال ها است. از پوشش های پودری اپوکسی می توان برای خط کشی خطوط، لوله آب آشامیدنی استفاده کرد و همچنین برای تقویت بتن و جلوگیری از خوردگی در لوله های فولادی استاندارد استفاده می شود. اپوکسی همچنین می تواند به عنوان یک پرایمر در برابر زنگ زدگی و خوردگی قطعات عمل کند، زیرا به چسبندگی سایر پوشش ها کمک می کند. اپوکسی به طور گسترده ای به عنوان چسب، در ساخت اتومبیل، قایق، دوچرخه، هواپیما و اجزای بیشمار دیگری استفاده می شود که به طور معمول انتظار میرود عملکرد بالایی را در عناصر حفظ کنند. اپوکسی غالبا با استفاده از گرما پخت می شود، اپوکسی هایی که با استفاده از گرما پخت می شوند نسبت به آنهایی که در دمای اتاق پخت می شوند مقاومت در برابر گرما را بیشتر نشان می دهند، یک اپوکسی پخته شده مقاومت به حرارت بالاتر را نسبت به سایر چسب ها رایج در بازار، تا 350 درجه فارنهایت را نشان می دهد.