اسپری عایق روان کننده پلی یورتان جهت پوشش سطوح ساختمانی : عایق پلی یورتان فوم سخت، عایق الکتریکی منحصر به فردی است. این ویژگی پلی اورتان را به یک ماده ایده‌آل برای دیوارها و سقف های خانه‌های در حال ساخت یا بازسازی تبدیل می کند. با توجه به هزینه انرژی گرمایی و خنک کننده که ۵۶ درصد از انرژی مورد استفاده در خانه های متوسط آمریکایی (به گفته وزارت انرژی ایالات متحده) می باشد، فوم پلی یورتان سفت و سخت می تواند در حفظ دمای یکنواخت و کاهش میزان آلودگی صوتی موثر باشد. عایق پلی یورتان در حقیقت با کیفیت بالای خود سازندگان و معماران را قادر می سازد تا دیوارهای نازک تر، اما به همان اندازه آرام، گرم و مقاوم بسازند. بنابراین اشغال فضای کمتر توسط مصالح مساوی است با ایجاد فضای بیشتر برای ساکنین. فوم سخت همچنین با کاهش هزینه ساخت و کاهش قبوض انرژی می‌تواند سرمایه اولیه سازندگان و مالکان را در زمانی کوتاه بازگرداند.

اسپری عایق روان کننده پلی یورتان جهت پوشش سطوح ساختمانی

اسپری روان کننده پلی یورتان نیز مقاومت در برابر آب ایجاد می‌کند به این صورت که لایه ای از عایق را تشکیل می دهد، شکاف ها و شیارها را در طول برنامه پر می کند و اشکال نامنظم را پوشش می دهد. در حقیقت، عایق فوم پلی یورتان به صورت اسپری، بسته یونی است که یک مانع هوا و مانع رطوبت ایجاد می کند. عایق پلی یورتان اسپری فوم همچنین می تواند تاثیر صوت را کاهش دهد و ساختمان هایی با دوام تر و ساکت تر ایجاد می کند. محصولات پلی اورتان عایق نیز اغلب به خودی خود ساختار خود را حفظ می کنند و می توانند به طیف وسیعی از سطوح متصل شده و نیازی به چسبندگی اضافی ندارند. پلی اورتان هنگامی که با مواد مناسب ترکیب می شود به عنوان یک درزگیر در برابر هوای خارجی و رطوبت نیز به خوبی عمل می کند. عایق فوم پلی یورتان با کارایی بالا می تواند بر روی سطوح مختلف اسپری شود و یا به صورت خاص به اندازه های بزرگ قالب بندی شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پیش ساخته پلی یورتان عایق پیش ساخته پلی یورتان, انواع عایق های پیش ساخته

مواد اولیه تشکیل دهنده فوم که در دو مخزن مجزا نگهداری می شوند، ابتدا حرارت داده می شوند تا به فاز مایع تبدیل شوند و سپس با گان مخصوص برروی دیوار و قسمتی که قرار است عایق شود، پاشیده می شوند. در حین پاشش، مواد اصلی تشکیل دهنده فوم به سرعت با هم ترکیب شده و فوم عایق پلی یورتان را بوجود می آورند. به دلیل پاشش مستمر، کلیه فضاهای خالی و حفره های هوایی پوشیده شده و لایه کاملی از عایق برروی سطح شکل می گیرد. چگالی فوم پاششی و فشار پاشش قابل تنظیم است. در صورتی که چگالی فوم کم باشد، درصد سلول های باز ساختار آن بیشتر می شود. بعد از اتمام پاشش، سطح فوم با اره صاف می شود و اضافات اسپری، از سطح بریده می شوند.