کاربرد ورق عایق الاستومری سلول بسته نسوز در ساخت و ساز : محصولات عایق الاستومری سلول بسته قابل انعطاف در طیف گسترده ای از اندازه ها متناسب با بیشترین کاربردهای لوله ای در دسترس هستند. لوله های با قطر بزرگ را می توان با ورق عایق الاستومری عایق بندی کرد. در این شرایط ، ورق عایق الاستومری باید به اندازه عرض مناسب برش داده شود تا متناسب با قطر لوله باشد. هرگز عایق الاستومری ورق را متناسب با لوله دراز نکنید. ورق عایق الاستومری باید فقط در امتداد درز و ته چسبیده شود، نه به خود لوله. در کاربردهای خاص، ضخامت عایق الاستومری توصیه شده ممکن است بیش از 1 " باشد. در این موارد، می توان از لایه ای از ورق عایق الاستومری برای رسیدن به ضخامت توصیه شده استفاده کرد. لازم به ذکر است که عدم آب بندی صحیح سیستم منجر به ایجاد میعان در لوله می شود. استفاده از فن ها برای ایجاد حرکت هوا به خشک شدن عایق الاستومری در صورت بروز مشکل کمک می کند.

کاربرد ورق عایق الاستومری سلول بسته نسوز در ساخت و ساز

تولیدکنندگان عایق الاستومری انعطاف پذیر سلول بسته برای نصب آن راهنماهای مناسبی دارند. برای مثال انجمن ملی عایق (NIA) یک فیلم خوب در زمینه عایق الاستومری دارد. اطلاعات مربوط به تعیین ضخامت عایق الاستومری توصیه شده برای جلوگیری از تراکم برای کاربردهای خاص نیز در بسیاری از کتاب‌ها و رهنمودهای منتشر شده تا سی دی های آموزشی موجود است. بولتن های فنی مربوط به شرایط خاص برنامه ها از تولیدکنندگان عایق الاستومری نیز در دسترس هستند. انجمن مهندسان گرمایشی ، برودتی و تهویه مطبوع آمریکا نیز راهنمایی هایی را برای استفاده از محصولات عایق الاستومری ارائه می دهد. الزامات ویژه نصب عایق الاستومری را نیز می توان از طریق انجمن ملی حفاظت از آتش یافت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای این عایق شامل موارد زیر می‌شود :

وزن سبک، انعطاف‌پذیری بالا، ضریب انتقال حرارت پایین، عملیات نصب آسان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مقاومت بالا در مقابل رطوبت، بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک، آتش، روغن و مواد شیمیایی، بدون ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی و عاری از گرد و غبار و الیاف.

عایق الاستومری عایق الاستومری, انواع عایق های الاستومریک

 

اگر قصد دارید عایق الاستومری رولی ساده را بر روی سطوح بچسبانید حتما باید از چسب مایع مخصوص استفاده کنید. از نوارهای درزگیر مخصوص عایق‌های الاستومری نیز می‌توانید جهت پوشش دادن درزهای موجود استفاده کنید. علاوه بر این برای بریدن این عایق در ابعاد مورد نظر، از قیچی یا کاتر می‌توان استفاده کرد، در نتیجه با خریداری این محصول می‌توانید لذت نصب آسان به همراه عمر طولانی این عایق را تجربه کنید. اگرچه قیمت عایق‌ الاستومری در مقایسه با پشم شیشه کمی بالاتر است اما با توجه به مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد قیمت آن قابل قبول و مقرون به صرفه می‌باشد. عایق الاستومری رولی ساده نیز همانند سایر عایق های این گروه از مزایای بسیار زیادی برخوردار است و خصوصیاتی مشابه دارد. بهتر است قبل از خرید با ویژگی‌های این عایق آشنا شوید تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.