خرید پوشش ایزوگام فویل‌ دار عایق رطوبتی در گوهردشت کرج : پوشش ایزوگام فویل‌دار از آلومینیوم است که بیشتر مواقع در کارخانه بر روی ایزوگام پرس‌‌‌‌ می‌شود و یا پودر و نایلکس‌‌‌‌ می‌شود. اغلب فروشندگان فکر‌‌‌‌ می‌کنند که ایزوگام‌‌‌های فویل‌دار بهتر از سایر مدل‌‌‌های دیگر هستند و خریداران را تشویق به خرید این نوع محصول ‌‌‌‌می‌کنند. اما حقیقت این است که فویل روی ایزوگام تاثیری بر روی کیفیت آن نخواهد گذاشت. بایستی به این نکته را مد نظر داشت که وجود فویل به تنهایی نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت بالای ایزوگام باشد و شاخص مناسبی برای انتخاب یک ایزوگام مرغوب نخواهد بود.

خرید پوشش ایزوگام فویل‌ دار عایق رطوبتی در گوهردشت کرج

فویل موجود بر روی ایزوگام هیچ تاثیری بر کیفیت آن ندارد، تنها به این دلیل است که موجب زیبایی آن‌‌‌‌ می‌شود و زیبایی یکی از ویژگی‌‌‌های ایزوگام فویل‌دار است. وجود فویل بر روی ایزوگام باعث‌‌‌‌ می‌شود که زمان‌‌‌هایی که تابش نور خورشید بسیار شدید است، فویل که روی ایزوگام است نور را منعکس کند و از شل شدن ایزوگام و از هم گسیختگی آن جلوگیری کند. فویل در واقع به ورق‌‌‌هایی از آلومینیوم گفته‌‌‌‌ می‌شود که عرض و ضخامت آن‌‌‌ها مشخص است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. این فویل‌‌‌ها در هنگام تولید بر روی سطح آن قرار گرفته و پرس‌‌‌‌ می‌شوند تا از انعکاس نور جلوگیری کند و مانع از گرم شدن بیش از اندازه ایزوگام شود. همچنین ایزوگام‌‌‌ های فویل‌ دار باعث مقاومت بیشتر ایزوگام در برابر نور آفتاب، گرما، باران اسیدی و خوردگی‌‌‌‌ می‌شود. ایزوگام ها از نظر استاندارد ملی ایران باید یک سری موارد را در زمان تولید رعایت کنند و برای اثبات درستی ادعای هر کدام از برندها، اداره استاندارد به صورت دوره ای اقدام به نمونه برداری و تست کیفیت ایزوگام در آزمایشگاه های مخصوص و به روش های مختلف می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

 ایزوگام فویلدار ایزوگام فویلدار, خرید انواع ایزوگام

از همین رو باید همیشه در زمان خرید به مشخصات درج شده روی لیبل دقت نموده و همچنین تست و راستی آزمایی موارد ذکر شده توسط شما یا یک کارشناس خبره صورت گیرد. برای خرید ایزوگام فویلدار باکیفیت استاندارد روش های زیادی وجود دارد. اما بهترین و آسان ترین راه آن خرید بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه توسط شرکت های معتبر است. ایزوگام فویل دار را بیشتر در مناطقی که به مدت طولانی در معرض تابش نور خورشید میباشد استفاده میکنند، به این دلیل که روکشی که از جنس فویل میباشد باعث منعکس شدن تابش نور خورشید میشود و این انعکاس طول عمر ایزوگام را افزایش میدهد همچنین در زمستان در زمان بارش برف نیازی به برف روبی ندارد زیرا با تابش نور خورشید این لایه ی فویلدار گرما بیشتری را به برف ها میدهد و باعث آب شدن هرچه سریعتر برف میشود و از یخ زدگی جلوگیری میکند.