عایق کاری سطوح ساختمان ها توسط ایزوگام های تندیس دلیجان : اولین گام برای یک عایق کاری درست، انتخاب ایزوگام خوب و با کیفیت است. به این دلیل که یک ایزوگام نامرغوب، عمر مفید کمتری خواهد داشت و زودتر خراب می‌شود. که این موضوع می تواند هزینه‌های بعدی را با خود به همراه بیاورد و اگر دیر اقدام کنید، ممکن است رطوبت به سقف نفوذ کند و دردسرهای زیادی را ایجاد کند. برای انتخاب یک ایزوگام مناسب و با کیفیت، لازم است که به نکات زیر دقت کنید. لازم به ذکر است که ممکن است نام‌های مختلفی مانند عایق رطوبتی و یا عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیر به جای ایزوگام نیز به گوشتان خورده باشد. اما منظور از همه آن‌ها همان ایزوگام است.

عایق کاری سطوح ساختمان ها توسط ایزوگام های تندیس دلیجان

ایزوگام پشت بام از نفوذ آب باران و برف به سقف خانه جلوگیری می کند. همه ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری نیاز به عایق بندی دارند. در گذشته استفاده از قیرگونی و آسفالت رایج تر بود اما با تولید ایزوگام، این محصول جای مصالح قدیمی را گرفته است. موقع ترمیم عایق پشت بام بهترین نوع ایزوگام را تهیه کنید زیرا طول عمر بالاتری دارد. هم اکنون در بازار داخلی انواع ایزوگام و عایق رطوبتی تولید می شود قبل از خرید حتما از کیفیت و مرغوبیت محصول مطمئن شوید. زردی سقف خانه اولین نشانه های نشتی از پشت بام است. قبل از اینکه رطوبت خسارت بیشتری وارد کند برای تعمیر ایزوگام اقدام کنید. در شرایط عادی این کار بیش از یکی دو روز طول نمی کشد.

ایزوگام در پشت بام ایزوگام در پشت بام, انواع ایزوگام عایق بندی[/caption]

در مورد محاسبه هزینه ی نصب ایزوگام پشت بام باید خاطر نشان کنیم که مبنای محاسبه بر اساس متراژ بنای واحد مسکونی نمی باشد بلکه مبنای محاسبه بر اساس متراژ ایزوگامی است که در پشت بام مصرف می شود و اختلاف متراژ نیز به خاطر اور لب ایزوگام که معمولاً ۱۰ سانتی متر است و تکه کاری های دور پشت بام و دیواره های اطراف و دور کانال های کولر و… می باشد . مثلا آپارتمانی با صد متر مربع بنا ، متراژ ایزوگام مصرفی در پشت بام اش در حدود صد و بیست متر مربع می شود . این بدان معناست که 20 درصد به متراژ مصرفی ایزوگام افزوده شده است . در مورد پرداخت هزینه ایزوگام در مجتمع مسکونی هم باید عنوان کنیم که همه طبقات و واحد ها از طبقه اول تا به آخر در پرداخت هزینه ها مشترک هستند. در انتخاب نوع ایزوگام بهتر است دقت کافی صورت بگیرد و از ایزوگام های با کیفیت خوب خریداری شود بهتر است که ایزوگامی را انتخاب کنید که دارای استاندارد ملی ایران باشد . معمولا بعضی از کارخانه ها با توجه به رقابتی شدن کیفیت محصول را کاهش می دهند و قیمت ایزوگام را پایین می آورند یعنی اینکه رقابت با قیمت را سر لوحه کار خود قرار داده اند . خوشبختانه بعضی از کارخانه ها رقابت با کیفیت را سر لوحه کار قرار می دهند که بهتر است مشتری کیفیت را بسنجد و اقدام به خرید نماید . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.