ترمیم و آب بندی مخزن بتنی با استفاده از پلی یورتان در گلشهر : پوشش مخازن یکی از موضوعات مهم در زمینه مخارن میباشد. چرا که مخازن به صودت کلی به دو دسته مخازن نگهداری و مخازن حمل تقسیم بندی میشوند. با توجه به نوع سیال و فشاری سیال مورد استفاده جنس مخازن انتخاب میگردد. مخازن از مواد مختلفی همچون آهن سیاه، گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، کامپوزیت ( FRP)، بتن و استیل تولید میگردند. با توجه به نوع سیال موجود در مخازن و در راستای افزایش طول عمر بهره برداری، این مخازن از مواد متعددی استفاده میشود. به صورت کلی بیشترین حجم خوردگی در مخازن فلزی و بتنی بوده است و جهت پوشش دهی مخازن فلزی و بتنی از پوشش پلیمری استفاده می گردد.

ترمیم و آب بندی مخزن بتنی با استفاده از پلی یورتان در گلشهر

منابع نگهداری اسید، منابع نگهداری قلیا، منابع نگهداری آب دریا یا آب شرب از جمله مواردی هستند که بر اساس نوع سیال، غلظت سیال و درجه حرارت کاری سیال پوششی پلیمری برای آنها می بایست انتخاب گردد. پوشش مخازن فلزی و بتنی توسط مواد ترموپلاستیک نیمه ساخته و رزین های ترموست قابل انتخاب می باشد. در این میان، این پوشش ها دارای مزایا و معایبی در مقایسه با یکدیگر می باشند و هر یک دارای چالش هایی در فرایند اجرا می باشند. یکی از موادی که جهت آب بندی مخزن بتنی مورد استفاده قرار می گیرد پلی اورتان ها می باشد. دقت داشته باشید این محصول دو جزئی بوده که شامل رزین ایزو استات و هاردنر پلی آمین می شود که به نسبت یک به یک بوده و هنگام قرار گرفتن در مجاورت رطوبت مانند فوم شده و مسیر آب را کاملاً می بندد. در این روش ترمیم و آب بندی مخزن بتنی رزین های پلی اورتان با استفاده از پمپ های مخصوص تزریق در محل های نفوذ آب تزریق شده و موجب می شود که آب بندی جسم از داخل صورت گیرد. با این حال لازم است بدانید یکی از مهمترین مزایای این روش امکان آب بندی از هر دو سمت سازه یعنی به صورت آب بندی در فشار مثبت و منفی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پلی یورتان پوشش مخازن بتنی پلی یورتان پوشش مخازن بتنی, انواع پوشش مخزن در کرج

در سازه هایی که در معرض تابش مستقیم اشعه ماورا بنفش قرار دارند و یا المان هائی که در صورت جابجائی های نسبی می بایست امکان تحمل تغییر مکان دو سمت سازه را داشته باشند، می بایست از پوشش های انعطاف پذیر مانند پلی اورتان استفاده نمود.