فروش عایق حرارتی لوله‌ ای ساده سبک و انعطاف پذیر : عایق کاری یکی از ملزومات در لوله کشی سختمان است زیرا گرمای تولید شده از سیستم حرارت مرکزی باید تنها به محل های مصرف مانند سرویس بهداشتی، حمام آشپزخانه، شوفاژها و … برسد و در طول مسیر تلف نشود. عایق بندی در زمینه های مختلفی مانند ممانعت از نفوذ رطوبت و نم به خانه، کاهش آلودگی صوتی، کاهش اتلاف انرژی و … کاربرد دارد. همچنین عایق ها مهمترین نقش را در کاهش تلفات انرژی از لوله ها، کانال ها و مخازن حرارتی دارند. عایق ها در انواع مختلفی ساخته میشوند که از مهمترین آنها میتوان به عایق های رطوبتی، عایق های حرارتی، عایق هدایت حرارتی، عایق همرفت حرارتی و عایق تششعی اشاره کرد. برای لوله های آب نیز عایق کاری، عایق نانو پلیمر، عایق های حرارتی و رطوبتی ساخته می شود.

فروش عایق حرارتی لوله‌ ای ساده سبک و انعطاف پذیر

عایق حرارتی لوله‌ای ساده سبک و انعطاف پذیر بوده و ضریب انتقال حرارت پایینی دارند.استفاده از این عایق‌ها موجب صرفه جویی درهزینه‌های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می‌گیرد. عایق حرارتی لوله‌ای ساده مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک ، آتش، روغن و مواد شیمیایی داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الیاف می‌باشد.ضمنا هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کاربر یا نصاب ایجاد نمی‌کند. نگهداری و نظافت آسان از دیگر مزایای این دسته از عایق‌های حرارتی به شمار می‌رود. عایق های حرارتی همانطور که از اسمشان پیداست جهت جلوگیری از انتقال و هدررفت حرارت و گرما مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این عایق ها میتوان ضریب هدایت حرارتی را به طرز موثری کاهش داده و مانع از اتلاف انرژی و سوخت اضافی شد. عایق های حرارتی موادی مقاوم به گرما هستند که مهمترین کاربردهای آنها شامل عایق بندی لوله ای آب گرم، عایق بندی دیگ موتورخانه، عایق بندی مخازنی مانند آبگرمکن، عایق کردن پکیج ها، کانال ها، کوره های هوای گرم و هواسازها می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های حرارتی لوله ای عایق های حرارتی لوله ای, انواع پوشش لوله

عایق لوله کاربرد مهم دیگری هم دارد و این است که افت حرارتی را به شکل موثری کاهش دهد تا تاسیسات برای مدت‌ها عملکرد و بازده مناسبی داشته باشند. در حقیقت، بهره‌گیری از عایق لوله تنها راهی است که بتوان بازده یک فرآیند طراحی‌شده را در طول مدت تعمیرات دوره‌ای تضمین کرد. عایق‌کاری مناسب لوله نقش مهمی در بازدهی مناسب فرآیند پایپینگ به عهده دارد.