روش های پیشنهادی آب بندی پشت بام های موزائیکی : در روش های پیشنهادی آب بندی بام، پیشنهادهایی به منظور استفاده از عایق رطوبتی MCI جهت اجرا بر روی بام ساختمان منتشر گردیده است. از آنجایی که در زمان انجام عملیات عایقکاری بر روی بام ساختمان شرایط مختلفی میتواند در روند اجرای عملیات آب بندی بام تاثیرگذار باشد، فاکتورهای مهمی نظیر زیرسازی، طول عمر سازه، وجود عایقهای رطوبتی قدیمی نظیر ایزوگام، قیرگونی و یا آسفالت بر روی سطح پشت بام باید مد نظر قرار گرفته شود. معمولا اجرای عایق رطوبتی MCI جهت آب بندی پشت بام یک ساختمان نوساز با اجرای عایق رطوبتی MCI  بر روی سقف ساختمانی که چندین سال از عمر سازه می گذرد و احیانا بر روی پشت بام قبلا اقدام به اجرای عایق رطوبتی نظیر ایزوگام شده است، متفاوت است.

روش های پیشنهادی آب بندی پشت بام های موزائیکی

این روش عایق بندی پشت بام برای رفع نم پشت بام موزاییکی و سرامیکی وسنگ کاری شده مورد استفاده قرار میگیرد.و بهترین پوشش برای پشت بام موزاییک شده است. این عایق تنها راه کار مطمئن برای عایق کاری ساختمان هایی است که از سنگ و موزاییک و سرامیک برای پشت بام استفاده کرده اند و بعد از ساخت مشکل نشت آب دارند.این رزین آب بندی پشت بام کاملا بی رنگ است و ظاهر و زیبایی سنگ و موزاییک رو حفظ می کند و علاوه بر این که پشت بام رو آب بندی می کند موزاییک و سنگ رو احیا می کند و سطح پشت بام رو جلا و نو و تمیز می کند. باران و دلایل متعدد دیگر باعث نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان، سقف و دیوارها می‌شود که اگر این جریان به شکلی مداوم تکرار شود بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه خسارات جبران‌ناپذیری به بنا وارد می‌شود. آب بندی و عایق کاری در بخش‌های مختلف یک ساختمان مانند دیوارها، پی ساختمان و سقف انجام می‌شود و هر کدام روش‌های مخصوص به خود را دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های آب بندی بام عایق های آب بندی بام, پوشش های درزگیری بام

یکی از روش‌های آب بندی و عایق بندی پشت بام استفاده از عایق پلیمری یا آب بند پلیمری است، عایق های پلیمری روش مناسبی برای آب ‌بندی پشت بام هستند و ضد آب و ضد حرارت بودن از ویژگی‌های این نوع از عایق رطوبتی است. عایق های پلیمری خود به دو بخش عایق پلیمری تک جزئی و عایق پلیمری دو جزئی تقسیم می‌شوند. عایق پلیمری تک جزئی بر اساس رزین اکریلیک و استایرن اکریلیک ساخته و تولید می‌شود و یکی از بهترین عایق های برای آب بندی پشت بام است.