کاربرد عایق های رطوبتی نانو عایق بندی ساختمان ها : عایق رطوبتی به روش های مختلفی اجرا می شود. روش سنتی آن، قیرگونی نام دارد که در گذشته در ایران به علت اینکه متریال مصرفی در این روش، به راحتی در هر شهری یافت می‌شود، بسیار رواج داشته است. با این حال بهتر است بدانید، عمر مفید این روش کمتر از 10 سال است و بعد از چند سال پوسیده می شود. ایزوگام روش جدیدتر و جایگزین قیرگونی است که امروزه بسیار رایج است. ایزوگام لایه ای است که از قیر و الیاف تشکیل شده و به شکل رولی در بازار موجود است. با حرارت دادن به رول‌های ایزوگام، آن‌ها را به سطح مورد نظر می‌چسبانند. نصب ایزوگام با سرعت بالایی انجام می شود و آلودگی برای محیط ندارد.

کاربرد عایق های رطوبتی نانو عایق بندی ساختمان ها

این روش نسبت به سایر روش ها قیمت کمتری دارد. ایزوگام وزن کمی دارد و به خاطر داشتن الیاف، علاوه بر عایق رطوبتی، عایق حرارتی نیز محسوب می‌شود و مانع از هدر رفتن انرژی داخل ساختمان می‌شود. روش بعدی عایق‌کاری رطوبتی، روش مدرن است که تکنولوژی جدیدی در روش عایق کاری به شمار می آید. عایق رطوبتی جدید، MCI یا عایق رطوبتی کوپلیمری است که یک عایق دو جزئی محسوب می‌شود. این عایق بر اساس امولسیون با پایه آب، ساخته می‌شود. در این روش عایق‌کاری، بعد از خشک شدن، یک لایه نازک ایجاد می شود. این عایق انعطاف پذیر بوده و عیب‌های روش‌های قبلی را ندارد؛ هزینه جا‌به‌جایی آن به دلیل سبک بودن، پایین بوده و با سرعت بالایی نصب می شود. عایق های مدرن پوسیده نمی شوند و ترک نمی خورند. از دیگر مزیت‌های عایق مدرن رطوبتی این است که، این نوع عایق قابل رنگ شدن است. در علم نانو همه چیز در ابعاد نانو که ابعاد بسیار کوچکی هستند ساخته می شود. انواع پوشش هایی که با استفاده از تکنولوژی نانو ساخته می شود برای عایق بندی در صنایع مختلف به عنوان عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی کاربرد دارد. ذرات عایق نانو بسیار ریز هستند بنابراین هم حجم کمی را اشغال می کند که این خود یک مزیت بسیار مهم است و هم اینکه ذرات آب و گرد و غبار و … که در مقایسه با ذرات عایق بسیار بزرگ هستند نمی توانند در آن نفوذ کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو در کرج عایق نانو در کرج, عایق های آب بندی نانو

مواد مورد استفاده در عایق رطوبتی پشت بام در کرج از مواد نانویی درجه یک است که به صورت محلول رنگی بر روی کف پشت بام قرار می گیرد که در آن به هیچ عنوان مواد شیمیایی و گازهای سمی استفاده نمی شود . مواد نانویی علاوه بر اینکه به عنوان مواد تشکیل دهنده در عایق های رطوبتی است به عنوان یک عایق حرارتی در برابر هرگونه گرما و تابش مستقیم اشعه UV و فرابنفش مقاوم می باشد و به هیچ عنوان سازه های ساختمانی را از بین نمی برد بلکه به عمر سازه می افزاید .