اجرای عایق بندی انواع استخر توسط مواد جدید آب بندی : یکی از مهم ترین گام ها در ساخت استخر ، آب بندی و عایق کاری آن و پیدا کردن بهترین روش برای این کار است. آب بندی استخر بسته به نوع کاربری و ساخت آن ها می تواند متفاوت باشد و موادها و روش های مختلفی برای اب بندی استخرهای شنا ، کشاورزی ، بلوکی ، بتنی و… وجود دارد. استفاده از مواد عایق کاری استاندارد می تواند بسیار اهمیت داشته باشد و شما را از به دردسر انداختن در آینده آسوده خاطر نماید. استخرها مکان های تفریحی مناسبی برای تمام فصول می باشند ولی باید در نظر داشت که مانند هر سازه دیگری استخر ها هم نیاز به نگهداری و مراقبت های ویژه ای دارند.یکی از مهم‌ترین نکات در ساخت و نگه‌داری از یک استخر توجه به آب ‌بندی استخر است؛ مواد تشکیل دهنده استخر ها که عمدتا سیمان و مواد نفوذ پذیر هستند باعث درز احتمالی آب در میان این مواد سیمانی شده و در نهایت باعث ترک استخر و خرابی آن خواهد شد.

اجرای عایق بندی انواع استخر توسط مواد جدید آب بندی

کسانی که به استفاده از استخر علاقه دارند باید این موضوع را در نظر داشته باشند که از آنجایی که بیشتر استخرها از سیمان ساخته شده‌اند بنابراین باید با عایق‌بندی استخرها از تخریب و نشت کردن آب در آن جلوگیری شود. آب بندی و عایق کاری استخر و یافتن بهترین راه برای این کار، یکی از مهم ترین گام ها در ساختن استخر است . آب بندی استخر با توجه به نوع کاربری و ساخت آن ها متفاوت است و مواد و روش های گوناگونی برای عایق کاری استخر های شنا،کشاورزی ،بتنی و بلوکی و …وجود دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق استخر عایق استخر, انواع عایق رطوبتی

بهتر است از مواد عایق کاری استاندارد استفاده کنیم تا در آینده به دردسر نیفتیم. روز به روز مواد آب بندی و عایق کاری جدیدی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی برای استخر ها تولید می شوند. علاوه برآن راه های جدید و ساده تری برای این کار به وجود می آید. اما بایستی بهترین راه و مواد عایق کاری را با توجه به نوع ساخت استخر و بودجه ای که در اختیار داریم ، برگزینیم و به کترمان اعتماد داشته باشیم. جنس همه ی مواد آب بندی استخر معمولا از عایق های پلیمری و رزین ها می باشند و به شکل چسب آب بندی و رنگ های اکرلیک قابل دسترس هستند.