تولید و عرضه انواع چسب نوار دو طرفه صنعتی در کرج : فروش چسب دوطرفه صنعتی، چسب دوطرفه صنعتی به چسب هایی گفته می شود که دو طرف آن حالت چسبندگی دارد و برای اتصال دو جسم یا قطعه به هم کاربرد دارد. فروش چسب دوطرفه صنعتی برای اتصال سطوح صاف یا غیر مسطح در صنایع مختلف انجام می شود. اگر سطحی که قرار است برای چسباندن به یکدیگر از چسب دوطرفه صنعتی استفاده شود صاف و صیقلی باشد چسب دوطرفه صنعتی نازک برای چسباندن به کار برده می شود و اگر سطح غیر معمول و غیر مسطح باشد از چسب دوطرفه صنعتی ضخیم استفاده می شود.

تولید و عرضه انواع چسب نوار دو طرفه صنعتی در کرج

فروش چسب دوطرفه صنعتی در صنایع مختلف برای صنعتگران عزیز برحسب کیلوگرم یا متراژ صورت می گیرد. یعنی در واقع بعد از مرحله رول کردن چسب دوطرفه صنعتی ، یا برحسب کیلوگرم فروش چسب دوطرفه صنعتی انجام می شود یا این که بعضی توزیع کنندگان چسب دوطرفه صنعتی را برحسب متراژ در بازار به فروش می رسانند. آنچه که باید در مورد فروش چسب دوطرفه صنعتی بدانید این است که فروش چسب دوطرفه صنعتی معمولا براساس میزان خرید مشتری انجام می شود. این عایق کاربردهای فراوانی جهت درزبندی و آب بندی انواع سطوح را دارا می باشد. همان طور که از اسم این محصول مشخص است، نصب این عایق نواری بدون نیاز به شعله و یا چسب بوده و با استفاده از خاصیت چسبندگی خود عایق به راحتی بر روی انواع سطوح چسبیده و کارایی دارد. این عایق کاربردهای فراوانی جهت درزبندی و آب بندی انواع سطوح را دارا می باشد. همان طور که از اسم این محصول مشخص است، نصب این عایق نواری بدون نیاز به شعله و یا چسب بوده و با استفاده از خاصیت چسبندگی خود عایق به راحتی بر روی انواع سطوح چسبیده و کارایی دارد. نوار عایق خود چسب دار را می توان همراه با ورق ژئوممبران پی وی سی و یا ورق ژئوممبران پلی اتیلن برای آب بندی انواع سطوح نظیر سطوح استخرهای کشاورزی ، پرورش ماهی و تفریحی استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نواری عایق نواری, انواع پوشش عایق بندی نواری

جهت عایق کاری تمامی لوله های تجهیزات سرمایشی و گرمایشی موجود در ساختمان ها، مراکز خرید، هتل ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با تیپ درزگیرعایق پشت چسبدار مسلح برای پیچیدن دور زانو، شیر فلکه ها، درز ورق ها و لوله ها و نوار درزگیر پشت چسبدار برای محافظت بیشتر محل اتصال درزها در بازار عرضه می گردد. از ویژگی های منحصر به فرد عایق های نواری وان فلکس میتوان به غیر قابل اشتعال بودن و مقاومت در برابر دمای (200- تا 150+) درجه سانتی گراد و عدم ایجاد خوردگی در زیر عایق , مقاومت در برابر مواد شیمیایی و  همچنین ساختار سلولی بسته که بالغ بر ۹۵% , از  امکان رشد قارچ و باکتری جلوگیری می کند اشاره کرد.