حفاظت از سطوح بتنی و سازه های سیمانی توسط بهترین مواد  : اشکال بتن عایق نتیجه قرار گیری بتن در بین دولایه مواد عایق است. این نوع سیستم بتن قوی است و از نظر مصرف انرژی بسیار کارآمد است. کاربردهای رایج این نوع بتن در ساخت ساختمان با استفاده های مختلف نظیر مسکونی، تجاری و صنعتی است. محصول نهایی بتن عایق به قسمت های داخلی و خارجی کار اعمال می شود. نتیجه نهایی به به شکل ساخت و سازهای معمولی است اما با این تفاوت که معمولا این نوع دیوار ساخته شده از بتن، ضخیم تر است. این عایق یک کامپوزیت بوده که از دو جزء پلیمر و سیمان تشکیل شده است.پلیمر شبه لاستیک و به عنوان آب بند عمل کرده و سیمان حفاظت از پلیمر و چسبندگی به سطح را به عهده دارد. این نوع از عایق ها محصول جدید و به روز دنیاست.که محیط را بدور از آلودگیه ای قیری و ایزوگام آب بند می کند. برای آماده سازی این محصول فقط کافیست آنرا با حجم آب مشخص شده در پشت پاکت ترکیب کنید.

حفاظت از سطوح بتنی و سازه های سیمانی توسط بهترین مواد

پلیمر موجود بعد از دریافت آب تشکیل یک لایه آب بند داده و سیمان وظیفه چسبانندگی به سطح زیر کار را به نحو احسن انجام می دهد. سطح نهایی، زبری لازم برای پوشش لایه های بعدی را ایجاد می کند.(لایه های بعدی حسب نقشه های معماری می تواند پلاستر، کاشی ،سرامیک ،گچ و …باشد.) این محصول در رنگ های سفید، خاکستری و یا هر رنگ دلخواهی به سفارش مشتری تولید می گردد.رنگدانه ها پایه معدنی بوده و محصول از ثبات رنگ حداقل ده ساله برخوردار است. توجه : برخی از مشتریان این محصول سازندگانی هستند که قصد دارند آب بندی استخر خود را با رنگ آبی و در یک مرحله بانجام برسانند. با استفاده از این عایق می توانید بدون نیاز به تجهیزات خاصی و تنها با یک برس یا تی، سطوح مورد نظر خود را عایق کنید. این محصول برای عایقکاری کرسی چینی، مخازن بتنی، کانالها، منهول ها، تونل ها، پیت، پساب، دیوارهای زیر زمین و … کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بتن در کرج عایق بتن در کرج, انواع پوشش سازه ها

توصیه می شود سازه های خود را در هنگام آماده سازی آب بندی کنید نه بعد از ابتلا به نشتی! اساساً حفاظت از سازه ها با استفاده از روش های عایق بندی می تواند طول عمر آن ها را افزایش دهد. تکنیک های مختلفی برای دستیابی به نتایج خوب وجود دارد و شما می توانید با ارزیابی شرایط محیطی و موقعیت سازه، یک ماده آب بند کننده بتن باکیفیت مانند عایق رطوبتی نانو را خریداری نمایید.