خرید محافظ و ضد زنگ استراکچر سازه های فلزی در گوهردشت : زنگ زدن فلز تنها مربوط به وسایل ساده موجود در خانه نیست. فلزات مورد استفاده برای دور‌سازی پنجره‌ها و درب‌ها، ستون‌های اصلی ساختمان و همچنین انواع فلزات به کار رفته در صنایع بزرگی مثل فولاد و … هم در برابر زنگ زدگی در امان نیستند. در ساختمان‌ های امروزی آهن ها اگر همراه با ضد زنگ نباشند، در برخورد با هوا و همچنین نفوذ آب و رطوبت در معرض این مشکل بزرگ قرار می گیرند. این برخورد می‌تواند در کنار عیب‌هایی که برای شکل ظاهری آن ها دارد، از نظر ویژگی‌ها و ساختار مقاومتی اصلی فلزات نیز شرایط بدی را به دنبال داشته باشد. 

خرید محافظ و ضد زنگ استراکچر سازه های فلزی در گوهردشت

پرایمر آلکیدی (ضد زنگ) آبی و ضد زنگ استراکچر با استفاده از پایه های بهترین پیگمنت ها و همچنین ضد خوردگی های مرغوب تهیه شده است. این پرایمر آلکیدی برای شرایط و محیط های آب و هوایی غیر شرجی و خشک و یا همان معتدله بسیار مناسب است. با استفاده از پرایمر آلکیدی (ضد زنگ) آبی می توان از سطوح فلزی و غیر فلزی، انواع تاسیسات و سازه ها، لوازم خانگی و همچنین نیمه صنعتی استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ضد زنگ استراکچر ضد زنگ استراکچر, انواع عایق محافظ ضد زنگ

از مزایا این پرایمر آلکیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• خشک شدن به سرعت
• چسبندگی بالا
• دوام و عمر طولانی
• قدرت بالای پوشانندگی
• مقاوم بودن در برابر اشعه های خورشیدی
• اجرای آسان.

دمای هوا در مناطق مرطوب بسیار تاثیر بیشتری دارد و این موضوع، واکنش زیادی روی ضریب انبساط فولاد می گذارد. لذا سوله سازان می بایست در انتخاب جنس فولاد مصرفی برای ساخت سوله مناطق مرطوب، خیلی مواظب باشند.
دمای بالای هوا در اکثر زمان های سال، علاوه بر تأثیری که بر کارکرد استراکچر دارد، اجرای عملیات عمرانی مانند اجرای سوله را نیز با دردسر فراوانی ایجاد می نماید. به همین دلیل در انتخاب کارشناسان خبره جهت این هدف می بایستی دقت زیادی نمود .و ترجیحاً از پرسنل کار متخصص و آموزش دیده سود برد. یک مسئله مهم در این رابطه زاویه تابش مستقیم خورشید است که می تواند آثار مخربی خاص خود را برای سوله ایجاد نماید. به همین دلیل در نوع پوشش سقف سوله توجه زیادی نیاز است. که قدرت پایداری در برابر اشعه ماورابنفش خورشید را از خود نشان دهد و سریعا تخریب نشود. در حال حاضر استفاده از آلیاژهای فلزات در صنعت آهن یا فولاد، ساختمان‌سازی و سایر صنایع مانند ساخت وسایل خانگی و … محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و دائماً هم شاهد گسترده‌تر شدن چنین کاربردهایی هستیم. شرکت‌هایی که تاکنون از آلیاژهای بسیار مقاوم فلزات برای تولید محصولات خود استفاده نمی‌کردند، به دلیل کم توجهی کاربران از این پس مجبور به چنین کاری خواهند بود. آلیاژهای فلزات از ترکیب عناصر بسیار مختلفی در مواد اولیه آن ها ساخته می‌شود و هر کدام از مواد استفاده شده در این ترکیبات، خاصیت بخصوصی داشته و قابلیتی را به فلز مادر اعطا می‌نمایند.