بهترین عایق سقف شیروانی و پوشش های حرارتی در کرج : شاید فکر کنید که به کارگیری انواع عایق رطوبتی برای سقف شیروانی ها به اندازه سایر سقف ها الزامی نباشد، اما این عرشه ها نیز نسبت به عوامل محیطی حساس هستند و برای حفاظت از آن ها باید از تکنیک ها و مواد آب بندی ویژه ای بهره گرفت. بام های شیروانی بسته به موقعیت مکانی که در آن قرار دارند، شیب متفاوتی خواهند داشت. اگر در جایی زندگی می کنید که بارش برف زیاد است، باید به منظور جلوگیری از جمع شدن برف در پشت بام اقدامات ویژه ای انجام دهید که یکی از این اقدام ها استفاده از سقف های شیب دار است.

بهترین عایق سقف شیروانی و پوشش های حرارتی در کرج

زیرسازی ورق های آردواز باید با چوب نراد خارجی (روسی یا مشابه) انجام گردد. بدین منظور ابتدا چهارتراشهای چوبی را به عرض حدود 6 سانتیمتر و ارتفاع حدود 8 سانتیمتر و به فاصله مناسب به امتداد خط بزرگترین شیب سقف قرار می‌دهند (این فاصله‌ها را اگر در نقشه‌ها مشخص نشده باشد، می‌توان حدود 90 الی 100 سانتیمتر در نظر گرفت). چهارتراشها را بسته به اینکه سازه سقف، فلزی، چوبی، طاق ضربی، و یا بتن‌آرمه باشد، به نحو مناسبی مطابق جزئیات مندرج در نقشه‌ها به سقف متصل می‌نمایند. پس از اینکه زیرسازی از هر لحاظ آماده شد، ورقهای آردواز را با رعایت همپوشانی لازم نصب می‌نمایند، برای نصب هر ورق یک عدد کرامپون مسی و 2 عدد میخ به عنوان عامل اتصال مورد نیاز است. بام‌های شیروانی متناسب با موقعیت مکانی، شیب متفاوتی دارند؛ مثلا اگر این سقف ها در منطقه ای پر برف ساخته شده اند به منظور جلوگیری از جمع شدن برف در پشت بام بایستی بام، شیب بیشتری داشته باشد. این نوع عرشه‌ها بسیار حساس بوده و برای حفاظت از آن‌ها باید از تکنیک های آب بندی سقف شیروانی مناسب استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق شیروانی عایق شیروانی, عایق بندی انواع شیروانی در کرج

امروزه در بسیاری از ساختمان ها و ویلاها و حتی مراکز صنعتی سقف خود را از شیروانی می سازند . این سقف ها در برابر بارش باران مقاوم نیستند و باران به داخل نما نشت می کند . بهترین راهکار برای جلوگیری از نشت باران و رطوبت به داخل ساختمان هایی با سقف شیروانی استفاده از عایق رطوبتی سقف شیروانی است . این عایق ها در برابر گرما و سرما و نور خورشید و اشعه ماورا بنفش و رطوبت مقاوم است و از نشت باران یا آب از سقف شیروانی جلو گیری می کند . عایق رطوبتی سقف های شیروانی و دیگر سقف ها با محیط‌زیست سازگاری دارند و بر روی تمام سطوحی که نیاز به آب‌بندی  و تعمیر نشتی دارند  مناسب می باشد .  این عایق رطوبتی اعم از سقف های فلزی و سقف های سیمانی و سقف های موزاییکی و سقف های چوبی و  سطوح هایی که نیاز به آب بندی دارند به جز سطوح چرب و سطوح جلبک زده و خاکی است .