آکوستیک کردن دیوارهای ساختمان توسط فوم های ضد صدا : احتمالا شما هم از سر و صدای غیر قابل تحمل بچه های کوچک همسایه تان خسته شده اید و یا تصمیم به عایق کاری دفتر کار و یا منزل خود گرفته اید.  به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آن ها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود. آکوستیک یا Acoustic به معنای ارتعاش صدا می باشد و بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که در عرصه موسیقی فعالیت می کنند. آکوستیک یا همان عایق صوتی ، قابلیت پوشش صدای محیط داخلی را نسبت به محیط خارجی دارد؛ یعنی می توان عایق صوتی مناسبی را برای جلوگیری از ورود صدا از دیوار مشترک همسایه، خیابان و... به داخل خانه تعبیه کرد.

آکوستیک کردن دیوارهای ساختمان توسط فوم های ضد صدا

آکوستیک کردن در اصل برای جلوگیری از ورود هر گونه نویز و صدا به داخل استودیو ها طراحی شده است و به ندرت از آن در منازل استفاده می شود. عایق صوتی از جمله نیازهای ضروری در دنیای پر هرج و مرج امروزی است و در واقع آن را می توان به عنوان سدی مقاوم در برابر انعکاس و انتقال صوت دانست. امروزه بسیاری از ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی با این عایق ها مجهز شده اند و استانداردهای لازم برای جلوگیری از سر و صدا در ساخت آن ها رعایت شده است. قابل استفاده برای صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین ها، پمپ ها، ژنراتورها، کمپرسورها، مکان های عمومی مانند سالن های آمفی تئاتر، کنسرت ها و سینماها، استودیو ها و اتاق های ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صوتی دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صوتی روکار کف. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق آکوستیک کرج عایق آکوستیک کرج, خرید انواع عایق صوتی

این نوع از عایق های صوت با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به فوم آکوستیک یا عایق صوتی شانه تخم مرغی معروف هستند. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صداها با فرکانس های بالا را جذب کرده و از پژواک آن جلوگیری نمایند. به دلیل حالت شش وجهی که دارند و در نتیجه سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارند، جذب فوق العاده ای داشته و اکثر اوقات به صورت نمایان (Expose) در پروژه ها و در حالتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می گردند. در صورتی که در ساختمانی چند طبقه زندگی می‌کنید که امکان انتقال صدا از کف یا سقف به طبقه‌ی دیگر وجود دارد، می‌توانید از عایق کوبه ای هم استفاده کنید.