خرید انواع عایق های حرارتی و برودتی جهت ایزولاسیون سطوح : امروزه از عایق برودتی برای جلوگیری از انتقال سرما به بیرون و درون ساختمان استفاده می شود. این عایق اهمیت بسیار زیادی در صنعت ساختمان دارد، زیرا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. عایق های برودتی به دو دسته معدنی و پلیمری تقسیم می شوند. رنگ های عایق، پلیمری محسوب می شوند. عایق های معدنی نسبت به عایق های پلیمری از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار می باشند و کاربرد بیشتری دارند. برخی انواع این عایق ها مانند پشم سنگ و پشم شیشه در برابر عواملی چون حریق نیز مقاومت بسیار بالایی دارند. عایق های معدنی در مکان های مختلفی از جمله سقف ها، دیوارها، کف، لوله های سرمایشی و گرمایشی و کانال های هوا مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید انواع عایق های حرارتی و برودتی جهت ایزولاسیون سطوح

عایق های حرارتی و برودتی به دو دسته عایق های پلیمری و معدنی تقسیم بندی می شود. مقاومت عایق های پلیمری در مقایسه با عایق های معدنی کم تر می باشد. اما از ویژگی های بارز آن ها می توان به مقاومت خوب در برابر رطوبت اشاره کرد. استفاده از این عایق ها در عایق بندی های بدون سازه صورت می گیرد. عایق های معدنی از مقاومت بالاتری نسبت به عایق های پلیمری برخوردار بوده و از ویژگی های بارز این دسته از عایق ها می توان به مقاومت بالا در برابر حریق اشاره کرد. از جمله عایق های معدنی پر مصرف می توان به پشم سنگ و پشم شیشه اشاره کرد. استفاده از عایق های حرارتی و برودتی در قسمت های مختلف از جمله سقف، کف، دیوار، کانال های هوا، لوله های سرمایشی و گرمایشی و غیره امکان پذیر می باشد. این فرآورده انواع مختلفی دارد که از جمله می توان به عایق حرارتی و برودتی رولی ساده، رولی با روکش آلومینیوم، عایق رولی پشت چسب دار و رولی پشت چسب دار با روکش آلومینیوم اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های برودتی عایق های برودتی, خرید عایق های حرارتی

پشم سنگ از جمله عایق های معدنی پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود که علاوه بر عایق حرارتی و برودتی، نوعی عایق حرارتی و صوتی و ضد حریق نیز محسوب می شود. عایق های پشم سنگ ضد آلرژی هستند و هیچ مشکلی برای انسان ایجاد نمی کنند.  طول عمر این عایق ها بسیار بالا می باشد و مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی و باکتری ها و قارچ ها دارند. عایق پشم سنگ به خوبی از ورود و خروج سرما و گرما به ساختمان جلوگیری می کند و تاثیر زیادی در کاهش هزینه های سرمایشی و گرمایشی و هدر رفت انرژی ایفا می کند.