کارایی رنگ استخری ضد جلبک در استخرهای روباز باغ : این نوع رنگ استخر مخصوص استخر هایی است که در بازه زمانی کوتاهی پدیده جلبک در آن اتفاق می افتد رنگ استخر ضد جلبک عملا با ایجاد سطح بسیار براق و صاف در مرحله اول میتواند از اسکوپ سازی جلبک به بدنه استخر جلوگیری نماید و در صورتی که پدیده جلبک اتفاق افتاد با فشار مستقیم وار جهت به راحتی از بدنه استخر جداسازی میشود. در گام بعدی با استفاده از مواد شیمیایی مخصوص جهت جلوگیری از رشدجلبک میتواند تا مدت زیادی پروسه تشکیل جلبک را به تعویق انداخته و امکان استفاده بیشتر از آب سالم و پاکیزه را فراهم می آورد. رنگ استخری ضد جلبک به ازای هر 1 کیلو گرم حدود 3 مترمربع را پوشش داده ودر دو تیپ تک جزیی و دو جزیی به بازار مصرف روانه می گردد.

کارایی رنگ استخری ضد جلبک در استخرهای روباز باغ

رنگ استخری ضد جلبک را میتوان در انواع اقلیم های مختلف مورد استفاده قرار داد و در صورت اجرای صحیح رنگ استخری ضد جلبک عملا نیازی به آب بندی استخر نمی باشد این نوع رنگ را می توان با کمپرسور رنگ آمیزی و سایر ابزارهای رنگ آمیزی مورد استفاه قرار داد . رنگ استخری برموکول به دلیل وجود ذرات اکسید تیتانیوم به مقدار اشباع دو ویژگی بسیار مهم را برای رنگ ایجاد می کند: مقاومت به نور خورشید و عدم پوسته شدن رنگ به مرور زمان که برای استخر های باغ ویلایی و روباز بسیار مهم است. جلوگیری از رشد جلبک و قارچ که برای استخر های آبیاری و نگهداری آب باغی که آب ممکن است برای چند ماه ساکن بماند بسیار مهم است. هر دو مورد بالا به صورت کلی باعث ایجاد تمایز در رنگ استخر برموکول میشود. به همین دلیل برموکول بهترین گزینه برای استخر های باغ ویلایی روباز می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق استخر ضد جلبک عایق استخر ضد جلبک ,عایق بندی استخر باغ

برای رنگ آمیزی استخر های باغ ویلایی که در ابتدا نقش آب انبار و نگهداری آب برای باغ را دارند و همچنین در به عنوان استخر آب برای آبتنی استفاده می شوند , با توجه به موارد زیر بهترین گزینه برای رنگ آمیزی استخری ، استفاده از ماستیک برموکول است. ابتدا خاصیت ضد جلبک بودن رنگ های استخری را توضیح میدهیم که برای سازه های روباز باغ ویلایی هم با سیستم فیلتراسیون هم بدون سیستم فیلتراسیون بسیار مهم است.  مهمترین مزیت این طیف از رنگها در پیشگیری و عدم ایجاد جلبک و خزه در استخر هاست و این مقوله مورد توجه اکثر مصرف کنندگان قرار می‌گیرد . علاوه بر این موضوع ، براقیت و صیقلی بودن لایه نهایی رنگ مورد پسند اکثر مشتری‌های اینگونه رنگها است و در معماری های ویلایی نقطه عطف زیبایی داخل استخر می‌باشد .