خدمات حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت و نم ضد آب : صرف نظر از نوع سیستم سقف، به منظور دستیابی به یک سقف ضد آب و به دور از نشتی، لازم است که پیمانکاران با دقت به بررسی جزئیات بپردازند. توجه به قسمت‌هایی مانند لبه‌ها و یا گوشه‌های دیوار از جمله نقاطی می‌باشند که ممکن است نشتی از آن‌ها ناشی شود. به غیر از فرایند برنامه، تعمیر و نگهداری مناسب  در دوره چرخه عمر ایزوگام اهمیت زیادی دارد. صاحبان ساختمان‌ها و یا مدیران املاک باید با استفاده از متخصصان به بازرسی دوره‌ای برای تعمیر و نگهداری سقف بپردازند. بررسی سقف ساختمان‌ها حداقل دو سال یک بار، باعث می‌شود تا تعمیرات در صورت نیاز هر چه زودتر انجام شود. علاوه بر آن با تمیز کردن سقف می‌توانید اطمینان بیابید که عمر عایق برای مدت طولانی‌تر حفظ خواهد شد. چنان‌چه روش نصب ایزوگام و تمامی مراحل آن به خوبی انجام گرفته باشد، مشکلی برای ایزوگام‌ها پیش نخواهد آمد.

خدمات حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت و نم ضد آب

حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت، در تمام دوران تاریخ دغدغه ذهنی بشر بوده است. زیرا آدمی از ابتدا مجبور بوده که محل سکونت خود را در مقابل بارندگی و رطوبت با عایق و پوشش محافظت کند. بی تردید قیر با خاصیت استثنایی آب بندکنندگی ، از مهم ترین کشفیات در دوران باستان بوده است. گمان می رود واژه قیر بابلی یا ایلامی باشد زیرا آن ها قیر را به جای ملات برای آب بندی ساختمان های خود مصرف می کردند. در مناطق پر بارش، بام شیب دار و در مناطق کم بارش، بام افقی می ساختند. بام افقی با کاهگل آب بندی می شده به این ترتیب که خاک و کاه و آب را خوب مخلوط کرده و ورز می دادند، بر روی بام به صورت یک لایه پهن می کردند. نقش کاه مسلح کردن گل و جلوگیری از ترک خوردن آن است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

جدیدترین عایق پشت بام جدیدترین عایق پشت بام، انواع پوشش بام

به کاهگل بام کمی نمک طعامی اضافه می کردند تا از رویش گیاهان در بستر ایجاد شده جلوگیری شود و گل خمیری شده در زمستان در دمای زیر صفر درجه یخ نزند. هر ساله روی کاهگل قدیمی را با یک لایه کاهگل جدید می پوشانند و آن را غلتک می کردند. این روش هنوز در بعضی از روستاهای ایران رایج است. بعد از جنگ های ایران و روسیه، روس ها در مستعمره هایشان از جمله شیروان قفقاز، بام های شیب دار را با ورق های مس یا آهن سیاه می پوشانند. ایرانیان این روش را یاد گرفته و آن را با نام بام شیروانی رایج کردند. بعدها ورق آهن سفید و ورق های پنکوسیم (پنبه کوهی و سیمان) در بام های شیب دار استفاده شد. آب بندی پشت بام به شکل اصولی از کوتاه شدن عمر مصالح ساختمانی جلوگیری خواهد کرد.