کارایی محصول قیر بیتومین گیلسونایت در راهسازی : گیلسونایت اغلب توسط تولید کنندگان آسفالت روسازی، مهندسان راهسازی و پیمانکاران جهت حصول کارایی بالا و قیمت مناسب استفاده می شود. گیلسونایت به عنوان بهینه ساز و مقاوم کننده آسفالت شناخته می شود. همچنین به عنوان ماده ای منحصر به فرد برای آسفالت های با کیفیت و سطوح پرتنش و مقاوم سازی به کار می رود. گیلسونایت ماده ای طبیعی است. هیدروکربن های حاوی کربن و گازهای فراری چون متان. با خواصی ویژه که در قیرها تعریف می شود و بسیار شبیه به قیر های مصنوعی است که در پلایشگاه بدست می آید. از نظر شیمیایی این گیلسونایت همان قیر پلایشگاهی است اما بدون گازهای فرار و شبیه به زغال. افزایش میزان گازهای فرار در گیلسونایت آن را بیشتر به قیر پالایشگاهی شبیه می کند.

کارایی محصول قیر بیتومین گیلسونایت در راهسازی

گیلسونایت در درجات متفاوت در دسترس بوده و بر اساس درجه نرمی دسته بندی می شود. درجه نرمی بعنوان یک راهنمای تقریبی برای حل کردن چسب و بررسی رفتارهای حلال استفاده می شود. اختلاف شیمیایی بین درجات گیلسونایت ناچیز بوده و تنها تفاوت‌های جزئی در وزن مولکولی و میزان آسفالتین/ رزینی بودن آن وجود دارد. گیلسونایت برای نخستین بار به صورت تجاری در روغن‌های جلا و آستر¬های ویژه واگن‌های اسبی استفاده شده است. همچنین از آن برای رنگ‌های جلای اتومبیل با عمر طولانی و رنگ‌های سیاه پررنگ استفاده کرده اند. از سال ۱۹۰۴ گیلسونایت در انواع محصولات از قبیل جعبه‌های باتری، موزاییک¬های کف، ترکیبات ترموپلاستیک قالب‌ها، مشمع کف اتاق، لاستیک و… به کار برده شده است. یکی از پیشرفت‌های عظیم در طی این سال ها استفاده از گیلسونایت در سوخت‌های صنعتی و روکش‌های جاده بوده است. بیتومین افزودنی قیری است که قابلیت اختلاط  بالایی با قیر نفتی داشته و پس از مخلوط شدن محصول بدست آمده چسبندگی بالایی با سطوح دارد. و باعث نازک کردن ضخامت آسفالت و کم کردن وزن آن ، چسبندگی و افزایش ویسکوزیتی قیر و جلوگیری از رویش گیاه در آسفالت می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

قیر بیتومین گیلسونایت قیر بیتومین گیلسونایت، عایق کاری با قیر

هنگام استفاده از بیتومین دمای نرمی قیر افزایش یافته و در زمان کمتری آسفالت سفت میشود.حتما شما با اسفالت جم شده یا پله پله مواجه شدید.در فصل گرما قیر با نقطه نرمی پایین باعث نرم شدن کل اسفالت شده و در هنگام ترمز باعث حرکت آسفالت میشود.با استفاده از قیر طبیعی اسفالت در دمای تابستان ثبات داشته و از حرکت و پله پله شدن با افزایش دمای نرمی آسفالت جلوگیری میشود.این ماده از ترک خوردن آسفالت و کچلی آن جلوگیری می کند.قیر طبیعی در هر دو نوع تکنولوژی آسفالت کردن جاده ( مارشال و مستقیم ) و در بیشتر فرودگاهها و جاده های استاندارد استفاده می شود.