عایق بندی رطوبتی با پوشش رنگی واترسیل در کرج : ترکیبی الاستومتری که بر پایه آب و یا حلال قابل عرضه بوده و به عنوان عایق رطوبتی دیوار باران گیر  و پوشش محافظ روی سطوح کاشی، سرامیک، بتن و مخازن فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق کاری رطوبتی یک پوشش انعطاف‌پذیر بوده که در برابر آب و رطوبت کاملاً عایق هستند و می‌توان آن ها را جایگزین ایزوگام و قیرگونی ، آسفالت و همچنین سایر عایق کاری های ساختمانی نمود. در آب بندی با این روش هیچ گونه ترکی در سطح عایق کاری ایجاد نمی‌شود و به راحتی می‌توان از طریق آن ها آب بندی را تقویت نمود. طول عمر این نوع عایق کاری رطوبتی حدود 15 تا 20 سال بوده و می‌توان رنگ آن ها را تغییر داده و به راحتی اجرا نمود. این نوع عایق کاری هیچ آلودگی زیست محیطی را ایجاد نمی‌کنند و در برابر اسیدها، بازها و به طور کلی مواد شیمیایی عایق می‌باشند.

عایق بندی رطوبتی با پوشش رنگی واترسیل در کرج

عایق رطوبتی نانو یک عایق رطوبتی جدید است که برای ترمیم ایزوگام و عایق بندی پشت بام و آببندی سرویس بهداشتی استفاده می شود. رنگ نانو عایق رطوبتی براساس پلیمرهای پایه آب می باشد که به صورت سرد اعمال می شود، تک جزئی بوده و بعنوان آستری و عایق رطوبتی برای همه نوع سطوح بکار رفته و مقاوم به آب و رطوبت می باشد. این محصول پدیده ای جدید در صنعت مواد شیمیایی ساختمان است که کارایی زیادی در کارهای ساختمانی دارد.عایق رطوبتی نانودر اصل رنگ عایقی رطوبتی جایگزین قیرگونی و ایزوگام می باشد که کار کردن با آن بسیار ساده، راحت و بدون دردسر خطرات ناشی از آتش سوزی و سوختگی است. تنها کافی است که با قلم مو یا رول یا هر وسیله دیگری بر روی سطح کار لایه ایجاد کنید تا پس از چند ساعت خشک شده و لایه ای نفوذ ناپذیر تشکیل دهد. این لایه بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار چسبیده و تنها با وسائل مکانیکی می توان آن را جدا نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق های واترسیل کرج عایق های واترسیل کرج، انواع عایق رطوبتی

پوشش واتر پروف ماده ای تک جزئی بر پایه نانو پلیمر و افزودنی های امولسیونی است . پوشش واتر پروف  دربرابر  عوامل جوی ، اسید ها و گازهای شیمیایی دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از چسبندگی بالائی بر روی سطوح آسفالت ، بتن ، سنگ و موزائیک ، فلز و چوب برخوردار است . واترپروف مایع به خوبی برای محافظت از سقف های سبز کار می کند. به طور معمول، سقف های سبز در برابر آبیاری نفوذپذیرهستند و استفاده از این عایق رطوبتی می تواند مقاومت آن ها را در برابر نفوذ آب بالا ببرد. اگر قصد اجرای یک پروژه بام سبز را دارید، حتماً از یک سیستم ضد آب آزمایش شده استفاده کنید، زیرا باید مقاومت آن در برابر ریشه گیاهان بالا باشد تا با نگه داشتن گیاهان آسیب نبیند.