فروش عایق های حرارتی ضد حریق در کرج تهران : برای به حداقل رساندن خطر کم شنوایی، توصیه می‌شود میزان ساعت زیادی در معرض صداهای بلند نباشید. به طور مثال حجم عادی صدا در یک مکالمه عادی 60 دسی‌بل است. اما برخی ماشین آلات، مانند چاپخانه‌ها، سروصدایی با 85 دسی‌بل تولید می‌کنند. قرار گرفتن در معرض سر و صدای دستگاه‌های کارخانه، علاوه بر شنوایی، بر سلامتی نیز اثر زیان باری دارد. در یک مطالعه مشاهده شد افرادی که بیشتر در ارتباط با دستگاه‌های با صداهای بالا هستند، بیشتر در خطر فشار خون و کلسترول بالا می‌باشند. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند این باشد که: صداهای بلند باعث افزایش سطح استرس افراد می‌شود، و با گذشت زمان، افزایش سطح استرس می‌تواند خطر بیماری‌های قلبی و فشار خون را افزایش دهد. در کنار از محافظت از سلامت کارکنان خود، عایق صوتی کردن کارخانه می‌تواند به جلوگیری از بروز اتفاقات و صدمات ناشی از شغل نیز کمک کند. زیرا ممکن است در اثر این صداهای بلند کارگران نتوانند هشدارهایی را بشنوند و یا نتوانند هشداری را به همکار خود بدهند و او را از آسیب محافظت کنند.

فروش عایق های حرارتی ضد حریق در کرج تهران

با افزایش هزینه‌ی تولید انرژی، صرفه‌جویی در مصرف آن، به موضوعی جدی در زندگی شهری تبدیل شده است. به خصوص در شهرهای صنعتی، به علت آب و هوای خاص، معمولا استفاده از دستگاه‌های مختلف برای سرمایش یا گرمایش محیط، در تمام طول سال دیده می‌شود. برای همین استفاده از عایق حرارتی، برای جلوگیری از هدررفت این انرژی، بسیار ضروری است. در بازار، مواد مختلفی برای تولید عایق حرارتی به کار می‌رود. با توجه به افزایش مقیاس فعالیت‌ها، هدر رفت انرژی، به یکی از اصلی‌ترین کانون‌های توجه تبدیل شده است. برای همین عایق‌های مختلفی برای جلوگیری از اتلاف انرژی تولید می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید .

عایق حرارتی در کرج عایق حرارتی در کرج، پوشش نسوز در کرج

البته استفاده از عایق‌ها به تنهایی راهکاری کافی برای جلوگیری از اتلاف انرژی نیست، اما تاثیر زیادی در به نتیجه رساندن آن دارد. به طور کلی می‌توان عایق‌های صنعتی را در سه دسته قرار داد:

  • عایق رطوبتی: عایق و جاذب رطوبت است و مانع انتقال رطوبت می‌شود.
  • عایق حرارتی: مانع از عبور حرارت می‌شود.
  • عایق صوتی: باعث حذف صدا می‌شود.

البته برخی از محصولات عایقی، همزمان در هر سه دسته قرار می‌گیرند. عایق‌هایی که از جنس پشم سنگ، فوم و یا پی‌وی‌سی باشند، خصوصیات این سه دسته را یک جا و همزمان هم دارند. عایق نسوز سرامیکی در صنایع مختلف مانند کوره‌های تابشی، پیش گرم، القایی و الکتریکی، برای درزگیری مدل‌های مختلف داکت پتروشیمی و لوله‌های صنعتی استفاده می‌شوند. این عایق‌ها دارای قابلیت انعطاف و شکل‌پذیری هستند و نسبت به سایر عایق‌های نسوز قیمت مناسب‌تری دارند. این نوع از عایق به‌صورت‌های مختلفی متناسب با نیاز بازار عرضه می‌شوند که می‌توان به پتوی سرامیکی، تختۀ سرامیکی، الیاف فله‌ای و مدول سرامیکی اشاره کرد.