خدمات آب بندی سطح دیوار توسط عایق رنگ رطوبتی : رنگ نمای نانو با داشتن قابلیت خود تمیز شوندگی و مقاوم در برابر نفوذ رطوبت، دوام و ماندگاری بالایی روی سطوح دارد. یکی  از مشکلاتی که رنگ های معمولی  بکار رفته در نمای ساختمان دارند، ترک زدن سطح رنگ و پوسته شدن آن است. که رنگ های ساختمانی شرکت گوهر شیمی عایق، این مشکلات و چالش های مرتبط را با محصولات پوششی و محافظتی ساختمانی حل کرده است. از مزایا مهم رنگ عایق رطوبتی نانو، داشتن خاصیت کشسانی بالای این رنگ است. رنگ نانو با داشتن خاصیت کشسانی بالا به مرور دچار ترک های ریز نمی‌شود.

خدمات آب بندی سطح دیوار توسط عایق رنگ رطوبتی

عایق بندی رطوبتی از بروز خسارات مالی جلوگیری کرده و عمر مفید مصالح ساختمانی را افزایش می‌دهد. این عایق رطوبتی مایع، ظاهری همانند رنگ بسیار غلیظ دارد که به رنگ عایق رطوبتی نیز معروف گردیده است. تنوع رنگی فوق العاده بالا عایق نانو ویژگی بارز این محصول است که باعث شده شکل ظاهری محل اجرا زیبایی بسیار بیشتری نسبت به سایر مواد سنتی عایق بندی ساختمان داشته باشد. عایق رطوبتی جدید مایع، بهترین نسل عایق بندی ساختمانی می‌باشد که جایگزینی مطمئن بجای ایزوگام است که در دو نوع تک جزئی و دو جزئی قابل ارائه برای کارفرمایان محترم می‌باشد. مواد عایق رطوبتی نانو به عنوان نسل جدیدی از عایق ها رطوبتی ، مقاوم و یکپارچه بر پایه آب بوده که با خواص برتر جایگزین مناسب برای عایق های سنتی نظیر ایزوگام و قیرگونی جهت ایزولاسیون دیوار و یا همان نانو عایق دیوار  آب بندی می کند می توان به کاربرد که مزایای متعددی نسبت به آن ها دارد. این ماده ترکیبی از نانو ساختارهای ضد آب ضد اشعه ماورا بنفش ، ضد حریق و با مقاومت دمایی بالا می باشد. علاوه بر این ، انعطاف پذیری بالای رنگ عایق رطوبتی پس از خشک شدن قابلیت اجرای آسانی را فراهم ساخته است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

رنگ عایق رطوبتی رنگ عایق رطوبتی، انواع پوشش عایق رنگی

مواد نانو محصولی مایع است که امکان استفاده از آن توسط هر نوع وسیله ی رنگ آمیزی میسر است.این محصول با استفاده از روش‌های آسان و سریع قابل اجرا بوده و به صورت تک جزیی و بدون حلال مصرف می شود. گاهی هم تنها حلال آن آب است. نانو عایق تنها عایقی است که می توان از آن به صورت پوشش بر روی سطوح چوبی، گچی ،سیمانی و کاهگلی و...استفاده کرد. بنابراین می توان با صرف هزینه کم و هیچ گونه تغییری در فضای ساختمان از نفوذ رطوبت جلوگیری نمود.