اجرای عایق های رطوبتی روف گاردن ضد آب کننده : روف گاردن یا بام سبز به محیط های سبزی که در پشت بام ها ایجاد می شوند گفته می‌شود. درست است که زیبایی منحصر به فردی به ساختمان شما می بخشند اما در صورتی که اصول درست عایق بندی روف گاردن را به درستی انجام ندهید باعث ایجاد مشکلاتی از جمله ورود آب به داخل ساختمان، از بین رفتن عایق رطوبتی پشت بام و خسارت های پس از آن خواهد شد. مهمترین مسئله ای که در ایجاد یک روف گاردن وجود دارد استفاده از یک عایق مناسب برای ضد آب سازی روف گاردن می باشد. این عایق رطوبتی باید بتواند وزن خاک و گیاه را تحمل کند و دچار ترک و شکستگی نشود و از بین نرود زیرا ترمیم آن بسیار سخت و هزینه بر میباشد. عموماً برای زیرسازی روف گاردن از ایزوگام و قیر استفاده می کنند.

اجرای عایق های رطوبتی روف گاردن ضد آب کننده

گنجاندن عایق در طراحی روف گاردن غالباً با رعایت قوانین ملی ساختمان تعیین می‌شود. هدف اصلی از عایق، پاسخگویی به الزامات مقدار R است (مقدار R اندازه گیری مقاومت حرارتی یک ماده خاص در یک ضخامت خاص است). همانند سیستم‌های معمول سقف، عایق ویژگی‌های حرارتی را فراهم می‌کند که باعث کاهش اتلاف گرما از ساختمان در ماه‌های سرد سال می‌شود. این مهم منجر به کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش می‌شود. خصوصیات مهم عایق بندی در آب بندی سقف روف گاردن کمی متفاوت از سیستم‌های سقف معمولی است. مهم‌ترین خاصیت عایق این است که از دوام کافی برای مقاومت در برابر وزن زیاد در سطح برخوردار است. عایق باید توانایی مقاومت در برابر تخریب این بارها را داشته باشد. عایق باید به دلیل قرار گرفتن مداوم در معرض رطوبت که تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد، از نظر سازه‌ای و نه از نظر حرارتی مقاوم باشد. وزن آن باید سبک بوده و نصبش آسان است. کف پلی استایرن اکسترود صلب (پلی استایرن) اغلب به عنوان متریال اصلی عایق استفاده می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق بندی بام سبز عایق بندی بام سبز، قیمت عایق روف گاردن

ویژگی لایه ضدآب روف گاردن :

  • باید در برابر اشعه نور خورشید مقاوم باشد.
  • به دلیل قرارگیری المان ها بر روی این لایه باید بسیار انعطاف پذیر باشد.
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی و حشرات.
  • مقاوم در برابر شرایط متفاوت آب و هوایی
  • باید بالای لایه ضد آب یک لایه محافطتی قرار بگیرد تا از این لایه مراقبت کند.

صفحه محافظ یک نوع صفحه است که از پلی اورتان و یا پلی استر ساخته می شود و بر بعد از اجرای غشای ضد آب بر روی آن قرار می گیرد، این نوع صفحه از برخورد ابزار های باغبانی و تجهیزات مکانیکی به غشای ضد آب و آسیب رسانی آن جلوگیری می کند.