آب بندی استخر و سازه آن با چسب بتن : آب بندی استخر با چسب z90 (s500) یک جنبه اساسی در نگهداری از آن است. این عایق رطوبتی به منظور واترپروف کردن و تعمیر مخازن آب ساخته شده که کاملا بهداشتی بوده و در مجاورت با مایعات دچار پوسیدگی نمی شود. علاوه براین، نسبت به سایر ترکیبات واترپروف کننده یا چسب های اپوکسی دو بخشی به مراتب مقاوم تر است. چسب z90 برای انجام تعمیرات در استخرها، حوضچه ها و سایر مخازن آب قابل استفاده بوده و سازگار با هر نوع شرایط آب و هوایی طراحی شده است. در بیش از ۷۰ کشور در سراسر جهان از متخصصان آب بندی استخر گرفته تا کارکنان هتل ها، آژانس های دولتی و صاحبان مشاغل خصوصی از چسب آب بندی استخر استفاده می کنند، زیرا کارایی آن به اثبات رسیده است.

آب بندی استخر و سازه آن با چسب بتن

چسب بتن پلیمری بر پایه رزین های امولسیونی، با هدف افزایش چسبندگی بتن، چسبندگی ملات جدید بتن به بتن قدیمی، کاهش نفوذ پذیری بتن، افزایش مقاومت فشاری و کششی بتن، افزایش مقاومت بتن در برابر یخ زدگی و آنتی باکتریال طراحی شده است. برای آب بندی استخر و سازه آن میتوان از چسب بتن اپوکسی برای بخش هایی که مثل استخر و جکوزی برای مدت طولانی در مجاورت آب هستند. (با توجه به ضد آب بودن اپوکسی) استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی استخر چسب آب بندی استخر, عایق بندی با چسب

طرز استفاده چسب آب بندی z90 :

  • برای به کارگیری این محصول، همانند سایر مواد آب بندی لازم است که سطح را تمیز کنید. برای این کار باید به کمک یک پد زبر سطوح را از آلودگی ها و مواد اضافی پاک کنید.
  • استخرهای موزاییکی ممکن است کاشی های شکسته و ترک خورده ای داشته باشند یا اینکه درزگیر بین آن ها از بین رفته باشد. اما نگران نباشید، زیرا آب بندی کف سرویس با z90 کمک می کند تا سرامیک های شکسته را دوباره به هم وصل کرد.
  • حال باید چسب آب بندی استخر را با مقداری آب (به میزانی که روی بسته بندی محصول درج شده است) مخلوط کرده و به کمک ابزارآلاتی مانند برس یا اسپری آن را روی سطح خشک شده استخر استفاده نمایید. برای اطمینان می توانید از دو لایه چسب بر روی سطح مورد نظر استفاده کنید.
  • در صورت استفاده از چسب آب بندی استخر به صورت چند لایه، بهتر است حدودا ۱۰ ساعت صبر کرده و سپس لایه بعدی را اعمال کنید.
  • به منظور درزگیری سرامیک ها نیز می توانید مقداری از این ماده را با ملات بتنی ترکیب کرده و درزها را به کمک آن پرکنید.
  • به کارگیری این ماده در مخلوط بتن باعث افزایش استحکام و بالا رفتن مقاومت آن در برابر نفوذ رطوبت می شود و آب بندی استخر با چسب بتن نیز امکان پذیر است.