فروش عایق سفید جایگزین ایزوگام در کرج : عایق سفید که می توان آن را ایزوگام سفید نیز نامید فراورده ای با ویژگی ها و توانایی های یک عایق رطوبتی توانمند می باشد. ماده اولیه تشکیل دهنده این فراورده رزین های اکریلیک است که این فراورده را به جایگزینی بسیار عالی برای عایق های سنتی تبدیل نموده است. ایزوگام سفید لایه ای آب گریز می باشد که از بسپار و رابرهایی با فرمولاسیون آب گریزی ساخته شده است و بعد از به کاربردن در سطح مورد نظر و خشک شدن به یک محصول تمام عیار در امر عایق کاری و آب بندی تبدیل می شوند. این فراورده را در هر قسمت و هر نوع سطحی که به آب گریزی نیاز داشته باشد می توان به راحتی کار برد از جمله سطوح سیمانی، آجری، فلزی و ….. همچنین چسب نانو جایگزین ایزوگام خواهد بود و میتوان برای آب بندی از مواد نانو استفاده کرد.

فروش عایق سفید جایگزین ایزوگام در کرج

عایق سفید همانگونه که از نام آن می توان تشخیص داد محصولی است که پس از اجرا، سطح مورد نظر را سفید می کند که این قابلیت منحصر به فرد از لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار تاثیر گزار می باشد. همچنین می توان با اضافه نمودن رنگ دانه ها،عایق های رنگی ساخت که زیبایی چشمگیری ایجاد می کنند. ایزوگام سفید را می توان بروی بام و دیوارها استفاده کرد یعنی شرایط به کارگیری روی سطح های افقی وعمودی و شیب داررا دارد.

مزیت های عایق سفید (جایگزین ایزوگام) چیست؟

 

ویژگی های زیر از جمله دلایل استفاد از عایق سفید می باشد

  • سهولت و آسانی در اجرا.
  • توان چسبندگی فوق العاده به انواع سطوح زیر کار شیب دار،قائم و افقی.
  • قابلیت الاستیسیته و ارتجاعی بسیار بالا از ۳۰- تا ۱۲۰+ درجه سانتیگراد.
  • ترمیم و تعمیر راحت و بدون هزینه های اضافی.
  • مقاومت بسیار بالا در برابر نور خورشید.
  • ماندگاری و طول عمر بالا.
  • توان مقاومتی بسیار بالا در برابرتغییرات دمایی و نداشتن هیچ نوع درز و ترک خوردگی و لایه لایه شدن در ایزوگام سفید.
  • خاصیت آب گریز بودن صد درصد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید نانو عایق سفید نانو, عایق آب بندی سطوح

نحوه استفاده از محصول عایق سفید:

ابتدا نقاط ترک خورده یا خراب شده را ترمیم کنید سپس سطح مورد نظر برای عایق کاری را از چربی و گرد و غبار و جرم و کثیفی پاک کنید و قبل از اجررا باید تمیز و خشک باشد روی نقاط ترمیم شده و ترک خورد  و ماهیچه ها به صورت لکه گیری یک دست عایق اجرا کنید وسپس عایق را با قلمو یا قلطک روی کل سطح پخش کنید (پشنهاد می شود برای افزایش مقاومت عایق از توری استفاده شود) چند ساعت صبر کنید که لایه اول عایق خشک شود و مجدد یک لایه دیگر روی کل سطح اجرا کنید و 24 ساعت پس از اجرا باید آب روی عایق ریخته نشود. عایق سفید برای اجرا روی سطوحی که در مواجهه با فشارهای هیدرواستاتیکی می باشند گزینه مناسبی نمی باشد. عایق سفید را روی سطوح سیقلی مثل کاشی و سرامیک و موزاییک اجرا نکنید برای عایق کاری سطوح سیقلی حتما باید از عایق بی رنگ استفاده شود میزان مصرف عایق سفید بر روی سطوح بتنی هر متر 700گرم تا 1 کیلو می باشد میزان مصرف عایق سفید بر روی دیوار های سیمان کاری شده هر متر 450 گرم می باشد. میزان مصرف عایق سفید روی سطوح فلزی هر متر 200گرم می باشد.