بهترین پوشش های عایق کاری خطوط لوله تاسیسات : یکی از دغدغه های مهم و همیشگی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بحث خوردگی و فرسودگی است که در هر قسمتی نظیر لوله ها و اتصالات، مخازن مختلف حاوی مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی، کمپرسور ها، توربین ها، بویلر ها، پمپ ها، فیلتر ها، درام ها، سطوح کوره ها، حوضچه ها، برج های خنک سازی، مبدل های حرارتی، کف و دیواره ی سالن های تولید و انبار، مخازن تحت فشار، ابزارآلات و ماشین آلات و… می تواند خسارت های زیادی را به سیستم تحمیل کند. این خوردگی ها می تواند از خوردگی های ساده و یک نواخت تا خوردگی های حفره ای، سایشی، گالوانیک، شیاری، خوردگی در زیر عایق ها، حملات هیدروژنی، SCC، خزش و خستگی در دما و فشار بالا، خوردگی اتمسفری و تردی در دماهای پایین و… متغیر باشد.

بهترین پوشش های عایق کاری خطوط لوله تاسیسات

لوله ها نقش حیاتی در بسیاری از فرایندهای صنعتی شیمیایی و پتروشیمی مانند نیروگاه ها دارند. لوله ها به تجهیزات اساسی مانند برج تقطیر، وصل ها، بویلرها، توربین ها و ... متصل هستند و عملکرد آن ها انتقال مواد و انرژی می باشد. برای اطمینان از عملکرد درست سیکل فرایند، شرایط (برای مثال دما، ویسکوزیته، فشار و ... ) باید درون خطوط لوله یکسان باقی بماند. برای یکسان باقی ماندن شرایط علاوه بر اینکه خطوط لوله باید ساختار ایزومتریک صحیح داشته باشند و لوله ها به درستی محکم شده باشند، عایق کاری حرارتی نیز نقش مهمی ایفا می کند. باید این اطمینان حاصل شود که اتلاف حرارت بصورت موثری کاهش یافته است و تجهیزات بطور پیوسته در شرایطی ثابت کار می کنند. این تنها راه تضمین حداکثر کارایی چرخه فرایند در طول طراحی، بدون اتلاف حرارت می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

عایق لوله و مخزن عایق لوله و مخزن، عایق های تاسیسات

بطور کلی بهترین عایق کاری با استفاده از عایق های لوله ای صورت می گیرد. از عایق لوله ای پشم سنگ می توان در عایق کاری دماهای بالا تا 620 درجه سلسیوس استفاده کرد. برش قطعات عایق لوله ای آسان می باشد و به راحتی می توان آن ها نصب کرد. عایق های لوله ای پشم سنگ مناسب برای عایق کاری حرارتی و صوتی لوله های می باشند. به دلیل فیت شدن خیلی خوب و مقاومت بالایی که در برابر فشارهای وارده به لوله دارند می توان آن ها را بصورت یک لایه ای و بدون نیاز به فاصله اندازها نصب کرد.