روش آب گریز کردن سنگ نمای ساختمان : نانو نمای ساختمان یک عایق محافظ بهره گرفته از فناوری نانو می باشد که بسته به نوع خود می توانند نما را از باران و رطوبت ،جرم و زنگ آب ،شوره ،گرد و غبار و فضولات پرندگان محافظت می نماید . به صورت خلاصه و علمی؛ کلمه نانو نما اصطلاحی است که در میان بازاریان، جا افتاده است، و برای هر قسمتی از نمای ساختمان مثل: (آجر، سنگ، سیمان، بتن و…) که بخواهند، آن سطح مورد نظر را آبگریز کنند، به اصطلاح می‌گویند که مواد نانو نما باید، بر روی آن سطح اجرا شود، اما در واقع نانو نما از نظر کارایی و ماندگاری، انواع مختلفی دارد.

روش آب گریز کردن سنگ نمای ساختمان

 امروزه علم نانو توانسته پیشرفت‌های قابل‌توجهی در صنعت ساختمان داشته باشد، که در نهایت با به وجود آمدن، پوشش نانو نما در این صنعت تحول بزرگی را تا به امروز داشته است. محصولات نانو نما بهترین موادی هستند که برای عایق بندی و محافظت از نمای بیرونی و داخلی ساختمان در برابر رطوبت، دوده، گردوغبار و… به کار برده می‌شوند. خرید محصولات نانو نما، یک فرصتی برای بالا بردن طول عمر و کیفیت یک ساختمان معمولی به نسبت یک ساختمان نو و مقاوم است. از دیگر کاربرد‌های پوشش‌های نانو نما، جلوگیری از نفوذ باکتری‌ها در سطوح ساختمان بوده و می‌تواند باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی ساختمان شود. برای نانو آبگریز کردن سطوح سنگی، پیش از هر کاری باید سطوح مورد نظر کاملاً پاکسازی شوند و عاری از هر گونه آلودگی یا جسم خارجی و گرد و غبار باشند. در بسیاری از موارد پس از پاکسازی سطوح، روی آن ها از محصولات نانو نما یا نانو کریستال استفاده می شود و پس از اینکه این مواد بر روی سطوح آغشته شده کاملاً خشک شدند، از قلم مو یا اسپری رنگ پاش برای اعمال مواد نانو آبگریز سنگ بر روی سطوح استفاده می شود و سطوح ضد آب شده بعد از ۳ تا ۶ ساعت قابل استفاده خواهند بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

آب بندی نما آب بندی نما، عایق های نما در کرج

این محصول ها بر مبنای دو جزء رزین اپوکسی بیسفنول و هاردنر پلی آمین پباده سازی گردیده، بی رنگ واضح است از اینرو تغییر تحول رنگی در سطح ها ذیل فعالیت نخواهد داشت. در این تولید ها از حلال ها و رقیق‌کننده های غیر واکنش‌گرا به کار گیری نگردیده و همین فرمان موجب می‌گردد که ساختار پلیمری کالا بعد از واکنش دو جزء، بصورت اثبات و پایدار باقی بماند. با دقت به قابلیت چسبندگی این پوشش بر روی سطوح سیمانی، فلزی، موزاییک، سنگ و غیره و اجرای یکپارچه و فارغ از درز، از آن تحت عنوان محصولی ضدآب کننده استفاده می گردد. این ماده یک لایه نفوذ ناپذیر روشن یا مات یکدست روی سطح ایجاد میکند اما در عمق نفوذ نمی کند.