عایق کاری حرارتی صوتی موتورخانه ها در گلشهر : عایق صوتی موتورخانه یکی از انواع عایق‌های به کار برده شده در تاسیسات ساختمان است. به طور کلی عایق کاری در تاسیسات برای . کنترل دما، کنترل صدا، صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از نفوذ رطوبت و ایمنی صورت می‌گیرد با خدمات عایق صوتی آشنا شوید. موتورخانه‌ها یکی از بخش‌های پر سر و صدای هر مجتمع مسکونی، تجاری و اداری به شمار می‌رود. در این  بخش به علت کارکرد تجهیزات مختلف به صورت همزمان صدای بسیار زیادی تولید می‌شود. بنابراین کنترل این صدا برای آرامش ساکنین یک مجتمع ساختمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای عایقکاری صوتی موتورخانه باید تمام بخش‌های آن را مورد توجه قرار داد. این بخش‌ها شامل لوله و اتصالات، بویلر، مبدل‌های حرارتی و دیگ‌ها است. در بسیاری از موارد عایق‌های صوتی با عایق‌های حرارتی مشترک هستند.

عایق کاری حرارتی صوتی موتورخانه ها در گلشهر

برای عایق بندی باید توجه کرد که کدام بخش از موتورخانه بیشتر سر و صدا ایجاد می‌کند و در عین حال نیازمند کنترل حرارت بیشتر است. دانستن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا عایق‌های مناسبی را برای هر بخش انتخاب کنید که در صورت نیاز کارکرد دوگانه داشته باشند. عایق کاری حرارتی منبع موتورخانه یکی از انواع روش‌های مرسوم برای صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی مصرفی در موتورخانه‌ است. اما امروزه با اهمیت عایق کاری صوتی تلاش می‌شود تا عایق‌های به کاربرده شده برای منبع موتورخانه قابلیت آکوستیک نیز داشته باشند. بنابراین امروزه استفاده از عایق‌های سنتی مانند پشم شیشه و پشم سنگ‌ها کمتر در منبع موتورخانه‌ها توصیه می‌شود. عایق کاری حرارتی منبع موتورخانه یکی از انواع روش‌های مرسوم برای صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی مصرفی در موتورخانه‌ است. اما امروزه با اهمیت عایق کاری صوتی تلاش می‌شود تا عایق‌های به کاربرده شده برای منبع موتورخانه قابلیت آکوستیک نیز داشته باشند. بنابراین امروزه استفاده از عایق‌های سنتی مانند پشم شیشه و پشم سنگ‌ها کمتر در منبع موتورخانه‌ها توصیه می‌شود. بیشتر منبع‌ها با استفاده از عایق‌های الاستومری عایق می‌شود. اگرچه هزینه این عایق‌ها نسبت به عایق‌های سنتی گرانتر است اما با توجه به کارایی بهتر و دو منظوره بودن استفاده از آنها بیشتر توصیه می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول باش ماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی موتورخانه عایق صوتی موتورخانه, پوشش عایق کاری صوتی

علاوه بر آلودگی های زیست محیطی، آلودگی صوتی به یکی از مهم ترین دغدغه های دنیای امروز تبدیل شده است. آلودگی های صوتی محیط اطراف ما امکان دارد بر سلامت روان ما هم تاثیرات منفی بگذارند و کیفیت زندگی ما را تا حد زیادی به خطر بیاندازند. برای جلوگیری از پیش آمدن چنین مشکلاتی عایق صوتی می تواند راه حلی مناسب باشد. عایق صوتی به موادی گفته می شود که جهت کاهش صداهای محیط اطراف و جذب آن ها صداهای گوش خراش و مزاحم ناشی از محیط هایی مثل موتورخانه ها را دفع می کنند. استفاده از عایق صوتی خود از دسته موضوعاتی است که در عایق صوتی موتورخانه و مقابله با آلودگی صوتی در آن تاثیر بسیاری دارد.