کاربرد انواع چسب های آب بندی در سقف شیروانی : عایق‌کاری رطوبتی سقف‌های شیروانی و یا آب‌بندی کردن آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. با عایق‌کاری شیروانی علاوه بر جلوگیری از نشت و نفوذ آب به ساختمان، از زنگ زدگی و فرسودگی سقف ساختمان نیز جلوگیری خواهید کرد. در ادامه با انواع آب بندی شیروانی آشنا خواهید شد. پوشش‌های نانو در این روش از عایق‌بندی شیروانی، مایعی از جنس رزین بر روی سطح مورد نظر ریخته می‌شود در روش عایق بندی استخر به روش نانو‌، ‌بعد از خشک شدن مایع رزین سطح استخر به خوبی آب‌بندی خواهد شد. از مزایای استفاده از این طرح می‌توان به سطح شفاف و حفظ ظاهر و زیبایی سقف شیروانی اشاره کرد. این روش بسیاری اقتصادی بوده و نصب آن نیز برای عایق کاری سقف شیروانی بسیار ساده می‌باشد.

کاربرد انواع چسب های آب بندی در سقف شیروانی

چسب ماستیک با چسب ماستیک کلیه درزها و سوراخ‌های روی شیروانی ( برای مثال سوراخ‌هایی که به وسیله مته ایجاد می‌شوند) آب بندی خواهد شد. این چسم ساختار و ظاهری مشابه با چسب آکواریوم داشته و با استفاده از تفنگ چسب آکواریوم بر روی محل اجرا می‌شود. این چسب برخلاف چسب آکواریوم نسبت به حرارت و آب مقاومت بیشتری داشته و کاربردی‌تر است. امروزه در بسیاری از ساختمان ها و ویلاها و حتی مراکز صنعتی سقف خود را از شیروانی می سازند . این سقف ها در برابر بارش باران مقاوم نیستند و باران به داخل نما نشت می کند . بهترین راهکار برای جلوگیری از نشت باران و رطوبت به داخل ساختمان هایی با سقف شیروانی استفاده از عایق رطوبتی سقف شیروانی است . این عایق ها در برابر گرما و سرما و نور خورشید و اشعه ماورا بنفش و رطوبت مقاوم است و از نشت باران یا آب از سقف شیروانی جلوگیری می کند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

عایق کاری شیروانی عایق کاری شیروانی، انواع عایق سقفی

عایق رطوبتی سقف های شیروانی و دیگر سقف ها با محیط‌ زیست سازگاری دارند و بر روی تمام سطوحی که نیاز به آب‌بندی  و تعمیر نشتی دارند  مناسب می باشد .  این عایق رطوبتی اعم از سقف های فلزی و سقف های سیمانی و سقف های موزاییکی و سقف های چوبی و  سطوح هایی که نیاز به آب بندی دارند به جز سطوح چرب و سطوح جلبک زده و خاکی است. به طور کلی می توان گفت انواع عایق رطوبتی متفاوت است زیرا عایق های رطوبتی مانند ایزوگام ها و قیر گونی ها در بسته بندی هایی با سایز های مختلف به فروش می رسد .