قیمت انواع واترپروف پودری سیمان در کرج : واتر پروف پودری ماده ای است بر پایه اسید های چرب که حاوی مواد پرکننده خلل و فرج و مواد دافع آب می باشد که طی واکنش با ترکیبات حاصل از هیدراسیون سیمان در داخل منافــذ و حفره ها جاری شـده و نقش دافع آب و رطــوبت را به عهــده می گیرد . نفـوذ نا پذیری بتن از عوامل تعیین کننده برای پیش بینی و ارزیابی دوام و استحکام بتــن می باشد.  اگر بتن با طرح اختلاط صحیح و با نسبت آب به سیمان و مواد سنگی مرغوب تولیـد گردد نفوذ پذیری آن کاهش می یابــد ، مصرف مقدارکنترل شده ای از مواد واتر پروف پودری به مخلوط برای کاهش نفــوذ پذیری باعث ایجاد بتن مرغوب می گردد .

قیمت انواع واترپروف پودری سیمان در کرج

واترپروف پودری بتن محصولی است کارآمد بر پایه اسیدهای چرب که حاوی مواد پر کننده خلل و فرج بتن و مواد دافع آب می باشد. واترپروف پودری طی واکنش با ترکیبات حاصل از هیدراسیون سیمان در داخل منافذ و حفره ها جاری شده و نقش دافع آب و رطوبت را به عهده می گیرد. وجود مقاطع متخلخل و ریز فضاهای مابین مصالح سنگی،سنگدانه ها و سایر اجزای سازنده بتن موجب بالا رفتن مقدار نفوذپذیری و افت کیفی آن می گردد. حال اگر بتنی با این مشخصات در شرایط بهره برداری مستغرق یا در محیط های مخرب از لحاظ تهاجم یون های مضر قرار میگیرد،‌ کاهش دوام بتن و بروز خرابی های ناشی از اندرکنش های شیمیایی بتن شدت خواهد یافت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

قیمت واترپروف پودری قیمت واترپروف پودری، انواع عایق رطوبتی

 کاربردهای واترپروف بتن :

  • جلوگیری و رفع نفوذ عوامل مخرب به داخل بتن..
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرد و غبار.
  • از حمله های سولفاتی و قلیایی شدن جلوگیری می کند.
  • عدم تأثیر منفی در مقاومت فشاری بتن و ملات .

مایع آب کننده بتن و روان کننده بتن (واتر پروف مایع) : 

مایع مخلوطی فرموله شده از روان کننده و اسیدهای چرب غیر آلی است. این محصول به صورت مایع بی رنگ عرضه شده و به سرعت در آب پخش می شود وقتی واترپروف مایع به بتن افزوده می شود به صورت یک عامل قوی پخش کننده ذرات عمل کرده و سبب می شود که ذرات سیمان- که تمایل به کلوخه شدن دارند- پخش شوند و سطح آزاد وسیع تری به دست آورند. بدین ترتیب آب موجود در مخلوط به نحو موثرتری عمل کرد و عمل هیدراتاسیون می تواند با آب کمتر به نحو موثرتری صورت پذیرد. با به کارگیری مایع واترپروف، میزان آب مصرفی تا بیش از 10 درصد کاهش یافته و در نتیجه بتنی با دانسیته بیشتر و نفوذ پذیری بسیار کمتر حاصل می شود.