خرید چسب سیلیکون پلی اورتان سوسیسی VICKERS  : نوعی چسب درزگیر تک جزئی بر پایه رزین پلی اورتان با خواص ویژه فراوان می باشد. از خصوصیات این چسب مقاومت کششی بالا است. قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف همچون پلاستیک، ورق آهن، آلومینیوم، استیل، سرب، مس، سرامیک، شیشه و چوب را داراست. چروک نمی شود و ترک نمی خورد. شکم دهی ندارد. خاصیت انعطاف‌پذیری خود را برای همیشه حفظ می کند. کاهش حجم ندارد. قابل رنگ آمیزی است. کاربری آسان دارد و مناسب برای چشباندن شیشه خودرو و همچنین مناسب برای درزگیری بدنه خودرو می باشد.

خرید چسب سیلیکون پلی اورتان سوسیسی VICKERS

چسب سیلیکون پلی اورتان سوسیسی ، چسبی یک جزئی بر پایه پلی اورتان است و قابلیت استفاده راحت در گان های سوسیسی جهت استفاده را دارد و از جمع شدگی کمی برخوردار است. این محصول در صنایع خودرو سازی برای درزگیری و چسباندن بدنه اتومبیل ها، کابین، کانتینر سازی، واگن سازی، صنایع کشتی سازی برای عایق سازی در مقابل آب و هوا و گرد و غبار کاربرد دارد. پلی اورتان سوسیسی مخصوص فلزات و انواع سطوح دیگر است. چسب پلی اورتان یا ماستیک پلی اورتان،که بطور خلاصه PU و یا گاهی اوقات PUR نامیده می شود، که چسبى‌ تک جزئی با یک ترکیب ثابت نیست. بلکه نوعى پلیمر متشکل از واحدهای زنجیره آلی و متصل به اورتان و یا کاربامات ها می باشد. گیرایى این چسب ها به وسیله جذب رطوبت محیط انجام می گیرد و نیازى به حضور هوا ندارد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک سوسیسی چسب ماستیک سوسیسی, ماستیک ویکرز

این چسب پس از خشک شدن به حالتى الاستیکى باقی می ماند و از همین رو در محل هایی که دارای لرزش و تکانهای شدید است برای درزگیری و آب بندی میشود از آن استفاده کرد . چسب پلی اورتان عموما با نامهای ماستیک پلی اورتان ، چسب پلی یورتان ، چسب سوسیسی و … در ایران شناخته میشود . ماستیک پلی اورتان VICKERS ساختمانی و خودرو لازیو قابل استفاده برای درزگیری سریع رطوبت ، سقف های فلزی ، مخازن ، سیلوها و درزهای انعطاف پذیر می‌باشد. از ویژگی های ماستیک پلی اورتان قابلیت چسبندگی به مصالح گوناگون از جمله سیمان ، آجر ، سرامیک ، شیشه ، سطوح لعابی ، پوشش اکرولیک و سطوح فلزی می‌باشد. از جمله محل هایی که در اجرای سازه های آب بند مثل مخازن آب و فاضلاب ، تصفیه خانه ها و استخرها مورد توجه قرار دارد ، درزبندی درزهای انبساطی می باشد. از جمله روش های آب بندی درزها در بتن استفاده از این محصول می باشد. در اجرای  انواع نما های خشک جهت آب بندی از چسب پلی اورتان میتوان استفاده نمود . مانند  نمای فایبر سمنت برد ، که در محل درزها و کنج ها برای آب بندی از این چسب سوسیسی استفاده می گردد