خرید انواع آسفالت سرد و گرم در تهران و کرج : دانستن اینکه آسفالت چگونه ساخته می شود در درک نحوه استفاده از آن، و چگونگی تبدیل شدن به یک آسفالت تخصصی بسیار مهم است. آسفالت به عنوان یک محلول روسازی پایدار طبقه بندی می شود که از مخلوطی از پرکننده، سنگدانه ها و بایندر تشکیل شده است. سنگدانه ها از مواد معدنی فرآوری شده شامل سنگ خرد شده، ماسه، شن، سرباره و سایر مواد مختلف بازیافتی تشکیل شده اند. از بایندر برای یکپارچه کردن سنگدانه ها استفاده می شود تا بتوان یک مخلوط منسجم تشکیل داد. هنگامی که از آسفالت برای ساخت روسازی استفاده می شود، لایه های متعددی وجود دارد که شامل مواد چسبانده نشده و قیری است که به عنوان پایه ای برای بتن آسفالتی که روی آن ریخته می شود، عمل می کند.

خرید انواع آسفالت سرد و گرم در تهران و کرج

بتن آسفالتی گرم مخلوطی است از سنگدانه های شکسته و دانه بندی شده و فیلر که در کارخانه آسفالت حرارت داده می شود و با قیر گرم در درجه حرارت های معین مخلوط و به همان صورت گرم برای مصرف در راه پخش و کوبیده می ‌شود . دوام زیاد تولید یکنواخت کنترل درجه حرارت و رطوبت مصالح و آماده شدن سریع برای عبور ترافیک از مزایای بتن آسفالتی گرم است که بدون هیچ گونه محدودیتی در راه ها مورد مصرف قرار می گیرد انواع بتن آسفالتی گرم مصرفی در لایه های روسازی راه به شرح زیر است. سفالت سرد از به هم خوردن سنگ‌ دانه‌‌‌‌‌‌‌ها با قیرهای محلول یا قیرابه‌‌‌‌‌‌‌ها در دمای محیط به وجود ‌می‌آید. سنگ‌ دانه‌‌‌‌‌‌‌ها هنگام برخورد با قرابه مرطوب‌ می‌شوند اما با قیرهای محلول، در دمای محیط یا تحت اثر حرارت باید خشک شده باشد. مخلوط‌‌‌‌‌‌‌های آسفالت سرد که با قیرهای محلول مثل MC-3000 یا SC-3000 آماده‌ می‌شود، مانند آسفالت گرم باید در درجه حرارت 95 درجه سانتی‌گراد یا بیشتر با قیر مخلوط شده و در پیرامون همین دما، پخش و متراکم شود. از آسفالت سرد را‌ می‌توان در مسافت‌های زیاد حمل و منتشر کرد یا آن را در کارگاه انبار کرد و سپس مورد استفاده قرار داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت سرد و گرم آسفالت سرد و گرم, انواع آسفالت در کرج

آسفالتی است که بیشتر در سایت های ساختمانی یا سنگفرش های تجاری مشاهده می کنید. این نوع آسفالت همانطور که از نامش پیداست زمانی که درجه حرارت آن بسیار بالاست و بلافاصله پس از ساخت کار می شود. این آسفالت دائمی‌ترین آسفالت از این سه نوع آسفالت است، به همین دلیل است که از آن برای روسازی تجاری استفاده می‌شود. هر چه آسفالت داغ سردتر شود، کار با آن نیز دشوارتر می شود زیرا در نهایت مانند سنگ سخت می شود.