اجرای تعمیر و ترمیم درزها و ترک پشت بام : خسارات وارده در استفاده روش های قدیمی و انجام تعمیرات مکرر ، می تواند هزینه گزاف را به همراه داشته باشد که این مساله ضرورت استفاده از عایق مناسب را روشن می سازد. عایق های نوین تولید شده که به صورت یک لایه انعطاف پذیر یک میلی متری بر روی سطوح اجرا می شوند این مشکلات را حل نموده است. از جمله انواع عایق های رطوبتی علاوه بر قیر می توانیم به انواع ماستیک ها و درزبندها ، قطران، عایق های پلیمری (انواع پلاستیک ها و لاستیک ) که قسمت زیرین لایه عایق رطوبتی پیش ساخته جهت ایجاد چسبندگی بهتر برای بام کاربرد دارد ، عایق های پیش ساخته که بهترین نوع این پوشش ها نمد پشم شیشه است ودر دو نوع عایق بام و عایق پی تولید شده اند ، تیشو ، رنگ هایی چون سیلر و … اشاره کنیم.

اجرای تعمیر و ترمیم درزها و ترک پشت بام

ماستیک درزبند با مواد مختلفی مثل انواع قیرها، حلال ها، پلیمرها، رزین ها، افزودنی های ویژه و مواد پرکننده، تولید و به روش های سرد یا گرم اجرا می شوند. از جمله ویژگی ماستیک درزبند پشت بام می توان به رطوبت ناپذیری، انعطاف پذیری، چسبندگی سریع، مقاومت بی نظیر در برابر عوامل محیطی و جوی و مواد شیمیایی اشاره کرد. به علاوه چون درزبندها پس از خشک شدن حالتی لاستیکی پیدا می کنند، هرگونه فشار، ضربه، تغییرات دما و حرکات نسبی اجزا ساختمان در آن ها اثری ندارد. این متریال گزینه بسیار مناسبی برای اجرا در ساختمان های جدید، بازسازی بناهای قدیمی، تعمیر و مرمت آببندی های قدیمی و سنتی می باشد. همانگونه که اشاره شد این ضد آب های تولید شده برپایه فناوری نانو قابلیت ارتجاعی و کششی بسیار خوبی دارند که سبب  شده است انعطاف بالایی نیز از خود نشان دهند. افزون بر این توانایی ها این محصول تولید شده بر پایه آب با طبیعت و محیط زیست سازگار بوده و ضرری به طبیعت وارد نمی کند. برای انجام عایق کاری پشت بام (Roof insulation) با محصولات نانو باید ۴ مرحله را پشت سر گذاشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق درز پشت بام عایق درز پشت بام, آب بندی انواع بام

این مراحل را می توان به این صورت خلاصه نمود: اجرای پروسه زیرسازی، استفاده از پرایمرهای آب گریز با توان نفوذ کنندگی بالا، عملیاتی نمودن فرآیند عایق کاری با نانو الیاف ویژه و در گام آخر تست نمودن عایق اجرا شده! عایق رطوبتی پلیمری نانو که فراورده های آب گریز تولید شده بر پایه نانو برای عایق کاری پشت بام در دو گروه تقسیم بندی می شوند که عبارتند از: آب بندهای پلیمری نانو و آببندهای سیمانی نانو. از جمله قابلیت ها و ویژگی ها این فراورده های پلیمری نانو می توان به سهولت در اجرا، غیر قابل اشتعال بودن، فاقد بو و سمی نبودن اشاره کرد. هنگامی که با استفاده از این ماده قسمت های موردنظر را پوشش می دهیم ازهدررفت سوخت و انرژی مملنعت می نمائیم و همچنیم به دلیل وزن کم و جرم ناچیز بار زیادی به سازه تحمیل نمی شود.