اجرای عایق بندی سازه ها با قیر سفت و خشک : مهمترین نکته ای که باید برای جلوگیری از نم دیوار خانه انجام شود، عایق رطوبت دیوار و کف پوش ساختمان است. برای مثال دیوارهای نزدیک حمام و توالت و همچنین کف پوش این قسمت‌ها باید قیر و ایزوگام شوند تا رطوبت به دیوارها نم ندهد. لذا در زمان ساخت بنا حتما دقت کنید که مهندس ناظر به مسئله عایق بندی توجه کرده است. در واقع می توان گفت قیر جسمی جامد به رنگ سیاه و قهوه ای تیره است. این ماده جامد، در سولفور کربن و تتراکلروکربن کاملاً حل می‌شود. همانطور که گفته شد در دمای اتاق به حالت جامد وجود دارد و هرچه دما افزایش یابد حالت آن به صورت خمیری شکل در می آید و پس از مدتی مایع می شود. از خواص  و ویژگی های مهم قیر که باعث می‌شود کاربردهای قابل توجهی داشته باشد، غیر قابل نفوذ بودن در برابر آب و همچنین چسبندگی بالا است.

اجرای عایق بندی سازه ها با قیر سفت و خشک

قیر خالص آن قیری است که از نفت یا سنگهای معدنی مخصوص استخراج می شود. با توجه به منبع استخراج، در دسته بندی های مختلف قرار می گیرد. اگرچه بعد از فرایند استخراج قیر خالص برای قابل استفاده شدن باید تحت فرایندهای مختلف قرار گیرد. این فرایندها انواع مختلف قیر را به شکل های مختلف قیر دمیده، قیر محلول، غیر امولسیون، قیر پلیمری و… تبدیل می کنند. قیر ماده‌ای است سیاه رنگ و چسبناک که از تعدادی هیدروکربور که به صورت کللوئیدی مخلوط شده اند تشکیل شده است . خانواده قیرها به طور عمده شامل قطران ها ، پس مانده های قطران و قیرهای معدنی و نفتی می شوند . برخی از هیدروکربورهای قیر دارای گوگرد ، اکسیژن و ازت هستند. قیمت قیر سفت کارتنی و یا قیمت قیر خشک کارتونی پاسارگاد، به انواع قیر سفت که در داخل قوطی از جنس مقوا مظروف می شود قیر کارتونی (قیمت قیر کارتونی) گفته می شود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق قیر خشک عایق قیر خشک, عایق های رطوبتی

شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت تولید کننده اصلی و اولین کارخانه تولید قیر کارتنی سفت با 30 سال سابقه در تولید قیر کارتنی 90.15 و یا قیر کارتنی 10.20 و قیر کارتنی جهت تولید رنگ و تولید جوهر بوده و برای تولید قیر رنگسازی و جوهرسازی از گیلسونایت و یا مواد متفرقه جهت سفت نمودن استفاده نمی کند و فقط قیر کارتنی سفت را به روش هوادهی و دمیدن هوای گرم تولید می نماید . قیر انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها قیر سفت 90/15 است. اگر برای خرید قیر سفت 90/15 به اطلاعات جامع‌ای نیاز دارید، با ما همراه باشید. قیر سفت در صنایع مختلفی کاربرد دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، عایق‌کاری ساختمان‌ها است. برای ایزوگام کردن ساختمان، بهتر است از ترکیب قیر سفت و قیر شل با هم استفاده کنید. خرید قیر سفت 90/15، برای استفاده در مناطق گرم و مرطوب و قیر شل برای مناطق سرد مناسب است. با ترکیب این دو قیر برای ایزوگام ساختمان، شما به یک ماده مناسب برای عایق‌بندی ساختمان متناسب با منطقه زندگی خود دست پیدا می‌کنید.