روش اجرا و استفاده از عایق های سفید نانو : عایق سفید نوعی عایق رطوبتی بر پایه آب است که مانع از نفوذ آب و رطوبت می‌شود. عایق سفید نانو به علت انعکاس نور خورشید از گرم شدن سطح جلوگیری می‌کند و همچنین کمک می‌کند تا گرمای جزیره‌ای در شهر کاهش یابد. عایق سفید جایگزینی مناسب برای عایق‌های سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی است که بر پایه مواد آکریلیک و پلیمری ساخته می‌شود. به عایق سفیدی که برای بام استفاده می‌ شود، بام سفید می‌گویند. قیمت عایق سفید برای عایق کاری نسبت به سایر روش‌ ها مناسب‌ تر است.

روش اجرا و استفاده از عایق های سفید نانو

امروزه استفاده از عایق های رطوبتی مدرن به دلیل فواید بسیار برتر نسبت به عایق های سنتی، نظیر ایزوگام و آسانی در اجرا نسبت به روش های سنتی، بسیار قابل توجه قرار گرفته است .عایق رطوبتی بام که اغلب اوقات با نام عایق سفید بام شناخته می شود ، بهترین جایگزین برای ایزوگام برای پوشش بام است .این محصول نوعی پوشش آب بندکننده است که از مواد پلیمری و الاستومری بر پایه آب ساخته شده و بعد از خشک شدن، لایه ای الاستیسیته و کاملاً آب بند روی سطح تشکیل می دهد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید بام عایق سفید بام, عایق های نانو سفید در کرج

موارد کاربرد عایق سفید :

  • بهترین جایگزین جهت عایق کاری بام و فنداسیون
  • پوشش روی ایزوگام جهت افزایش طول عمر ایزوگام تا سه برابر و عدم نرم شدن ایزوگام در اثر گرما و ترک خوردن در اثر سرما
  • جلوگیری از هدر رفتن انرژی ساختمان
  • ایزولاسیون رطوبتی سرویسهای بهداشتی، حمام، استخر، سونا، جکوزی، پشت بام، آشپزخانه و گنبد مساجد
  • ایزولاسیون حرارتی سردخانه ها، سقف سردخانه ها، سوله ها و مرغداریها، کانال های کولر و کانکس ها
  • عایق کاری دیوارها، سقف و جلوگیری از تبادل حرارت در مناطق گرمسیری به داخل ساختمان
  • قابلیت استفاده به عنوان عایق محافظ بتن و آسفالت در برابر نفوذ یون های مخرب.

روش استفاده و اجرای عایق سفید در سطوح  :

قبل از مصرف سطح زیر کار باید عاری از هر گونه گرد و غبار و چربی و ذرات سست بوده و کاملاً شسته و خشک شده باشد. رنگ عایق  با ۱۰ درصد وزنی محلول پرایمر سفید به خوبی مخلوط شود و به عرض یک متر و طول حداکثر ۱۰ متر روی سطح با تی و یا فرچه کشیده شود. قبل از اینکه عایق رنگ خشک شود توری نازک تهیه شده  روی آن قرار گیرد و با برس صاف شود تا به خوبی به سطح بچسبد.  پس از اتمام کل سطح به روش فوق مجدداً از ابتدا یک لایه دیگر رنگ عایق روی توری با فرچه، اجرا می شود به نحوی که توری محو شود. اجازه داده تا این سطح کاملاً خشک شود که بسته به دمای هوا و شرایط منطقه بین 1 تا 2  روز طول می کشد. سپس مقدار مورد نیاز از  رنگ عایق را پس از مخلوط شدن با ۵ درصد وزن آن ، آب اضافه نموده و پس از مخلوط شدن به وسیله برس یا رولر روی کل سطح اعمال شود. بسته به شرایط محیطی و منطقه ای ۴۸ ساعت بعد سطح کاملاً خشک شده  و پس از تست آب بندی سطح مورد نظر قابل استفاده میباشد .