فروش دمپینگ فوم شانه تخم مرغی الاستومری : یک از انواع فوم‌ های الاستومری فوم شانه تخم مرغی است که از این فوم‌ها هم در دمپینگ و عایق‌ سازی خودرو استفاده می‌کنند این فوم‌ها به دلیل ساختار شانه تخم مرغی که فرو رفتگی و برامدگی دارد عایق مناسبی در برابر صدا است و می‌تواند تا حدی باعث کاهش فرکانس‌های صدا شود. همانطور که گفتیم فوم‌های الاستومری سلول بسته هستند که فوم شانه تخم مرغی هم از این نوع فوم‌هاست و به همین دلیل باعث جلوگیری از انتقال صدا می‌شود. محل استفاده‌ی این فوم را بخواهیم نام ببریم در درب‌ها و زیر کاپوت خودرو قرار می‌گیرد.

فروش دمپینگ فوم شانه تخم مرغی الاستومری

دمپینگ خودرو مدل‌های مختلفی دارد و در برند‌های متنوعی به فروش می‌رسد که در حال حاضر می‌توانیم به برند‌های: STP، همرتک، گلیدن، آلفارد و مدل‌های دیگری که هر کدام آن‌ها نیز چند مدل دارند. برای مثال دمپینگ‌ های چد لایه نیز وجود دارد که هر کدام آن‌ها فرکانسی را پوشش داده و به خوبی از لرزش صدا و ارتعاشات جلوگیری می‌کند و بعد از فرایند دمپینگ کردن نیز ابر‌هایی که تخم مرغی نامیده می‌شوند نیز در بین فضای پلاستیک و فلز قرار می‌گیرد که تیر خلاص بر اتاق خودرو را‌زده و تمامی صدا ها را از بین می‌برد. عایق ورق دمپینگ تخم مرغی برای مثال در پشت داشبورد پشت لایه‌ی تعبیه شده برای صدا‌گیری چندین لایه از دمپینگ‌ها نصب می‌شود و تمامی جای پیچ‌ها و باقی سوراخ‌ های مربوط به نصب اندازه‌گیری و برش داده می‌شود تا حتی لایه اصلی و فابریکی ماشین هم بر روی آن نصب شود و بعد داشبورد خودرو بر روی آن سوار شود. پس اینجا هیچ چیزی از خودرو کسر نشده بلکه اضافه هم شده است دمپینگ در تمام نقاط قابل نصب می‌باشد که لازمه آن داشتن ابزار‌هایی می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

دمپینگ درب خودرو دمپینگ درب خودرو, عایق کاری صوتی خودرو

یکی از پیشرفته‌ترین و جدید‌ترین فوم‌های موجود در بازار صداگیری و دمپینگ فوم الاستومری است. فوم الاستومری با توجه به تکنولوژی‌هایی که در آن به کار رفته است هم به عنوان یک عایق صوتی عمل می‌کند و هم این توانایی را دارد که به عنوان یک عایق حرارتی نیز عمل کند. فوم الاستومری در اصطلاح حرفه‌ای یک فوم سلول بسته است با توجه به نام آن می‌توان فهمید که این فوم برای جلوگیری از انتقال صدا به کار می‌رود در صورتی این فوم بیشترین کارایی را دارد ک با نمد خودرویی استفاده شود و در نتیجه یک کیفیت مناسب را به کاربر می‌دهد. این فوم در درب‌ها در سقف و در پشت داشبورد نیز استفاده می‌شود. یکی از کاراریی مهم این عایق نسوز یاد کندسوز بودن ان است. البته باید توجه داشته باشید که از عایق‌های اصل استفاده کنید تا کارایی مطلوب را به شما بدهد زیرا عایق‌هایی با همین نام وجود دارد ولی از قابلیت نسوز بودن برخوردار نیستند. و همینطور فوم‌های اصلی ضخامت بسیار خوبی دارند.