خرید عایق رطوبتی نانو پلیمر بی رنگ در کرج : عایق نانو بی رنگ یک آبگریز کننده سطوح دارای جذب آب سیمانی بر پایه آب می­ باشد. این محافظ رطوبتی نما در لوله ­های مویین سطحی مصالح پایه سیمانی نفوذ کرده و با رطوبت و بخار آب موجود در منافذ واکنش داده و یک پلی ­سیلوکسان آبگریز ایجاد می­ کند و به این ترتیب لایه سطحی مصالح سیمانی را در مقابل نفوذ آب، ایجاد گرد و غبار و جلبک و کربناتاسیون و … محافظت می­ کند.

خرید عایق رطوبتی نانو پلیمر بی رنگ در کرج

عایق رطوبتی نانو پلیمر از انواع جدید عایق کاری نانو محسوب می شود که علاوه بر عایق نمودن سطح از تبادل انرژی جلوگیری کرده و درتابستان از گرم شدن داخل ساختمان جلوگیری می کند و در صورت اجرا برروی نمای ساختمان آنرا آبگریز و ضد غبار می کند. به علت کارایی و بازدهی عالی عایق نانو آبگریز تیس جهت عایق نمودن انواع سطوح در تمام قسمت های ساختمان کاربرد دارد. با توجه به مقدار تخلخل مقاطع تحت اجرا، حدود 700 تا 1000 گرم از محلول نانو آبگریز جهت پوشش یک متر مربع، مورد نیاز است. لازم است سطحی که با نانو آبگریز، استفاده می گردد، کاملا خشک تمیز و عاری از هرگونه مواد اضافه باشند، سپس بوسیله اسپری کردن و یا با استفاده از برس یا برس مویی روی سطح اجرا گردد.

مزایای نانو آبگریز:

خاصیت آب گریزی و غبارگریزی
ضد لک
مقرون بصرفه
اجرای آسان بدون نیاز به نیروی متخصص
طول عمر بالا نصبت به محصولات مشابه

نانو عایق نما ساختمان نسل جدید آب گریز کننده نانو است که برای آبگریز کردن انواع سطوح ساختمانی از قبیل آجر، گچ، بتن طراحی و ساخته شده و جایگزین سیستم‎های سنتی ایزولاسیون شده است. این محصول بر پایه آب بوده و به دلیل نداشتن حلال های نفتی و سمی کاملا دوست دار محیط زیست می باشد. این محصول به دلیل داشتن ذرات نانو ساختار قابلیت نفوذ بالایی در انواع سطوح ساختمانی دارد (3 تا 5 میلیمتر) و می تواند از نفوذ آب و ایجاد شوره بر روی نماهای ساختمانی جلو گیری کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو بیرنگ عایق نانو بیرنگ, مواد بیرنگ سطوح

این محصول از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع بوده است که توسط قلم مو و یا پمپ و پیستوله به صورت جذب و بدون شره بر روی سطح اعمال می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی و ایجاد پیوندهای واکنشی در لایه های مصالح ساختمانی ، بدون تغییر رنگ و به صورت نفوذی باعث ایجاد آب بندی و مقاوم سازی مصالح نما در برابر نفوذ نم و رطوبت و همچنین تاثیرات اشعه های مضر خورشیدی و جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح ساختمانی می شود.