کارایی مخلوط آسفالت سرد پیش ساخته در جاده ها : یکی از مزیت‌های این نوع اسفالت این است که امکان حمل آن در مسافت‌های زیاد و همچنین انبار کردنش در کارگاه میسر است؛ به طوری که مخلوط آسفالت سرد پیش ساخته یا غیرفوری در ماه‌های گرم سال تولید شده و در ماه‌های سرد مصرف می‌شود. همچنین آسفالت سرد کیسه‌ای، محصولی به صرفه و فوری است که آماده مصرف بوده و به سرعت قابلیت استفاده دارد. مشتری هنگام خرید اسفالت سرد باید به‌خاطر داشته باشد که اگر قیر امولسیون با مصالح سنگی ترکیب نشده باشد؛ سه الی چهار ماه با کیفیت مناسب دوام خواهد داشت، اما در صورت مخلوط شدن با مصالح سنگی باید ظرف یک تا دو روز استفاده شود.

کارایی مخلوط آسفالت سرد پیش ساخته در جاده ها

آسفالت سرد بسته بندی نیز معمولا تا یک هفته بدون نیاز به حرارت دهی امکان ذخیره دارد. مواردی همچون وجود خلل و فرج زیاد در سطح آسفالت، موج دار بودن سطح آن و همچنین باقی ماندن جای چرخ غلتک‌ها از جمله معایبی است که می‌توان برای آسفالت هنگام پخش و کوبیدن در محل برشمرد. کاربردهای آسفالت سرد در راه‌سازی در مقایسه با سایر آسفالت‌ها بیشتر است چون بسیاری از راه‌ها و جاده‌ها در فواصل بسیار دوری از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولید آسفالت گرم قرار دارند و این امر در انتقال آسفالت به محل مورد نظر اختلال ایجاد خواهد کرد. ازآنجایی‌که امکان جابجایی آسفالت سرد در مسافت‌های طولانی وجود داشته و نیازی به گرم کردن برای استفاده ندارد می‌تواند بهترین انتخاب برای راه‌سازی و جاده‌سازی خصوصاً در فضاهای بیرون شهری باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت سرد کندوان پارس آسفالت سرد کندوان پارس, انواع آسفالت

موارد کاربرد آسفالت سرد کیسه‌ای :

  • اطراف دریچه‌های آدم‌روها
  • تعمیر چاله‌های معابر و پیاده‌روها
  • درزهای ابنیه و نوارهای حفاری
  • تعمیر چاله‌های انواع روسازی‌های آسفالتی و بتنی
  • عمیر چاله‌های انواع راه‌های فرعی، اصلی، بزرگراهی و آزادراهی
  • تعمیر چاله‌های روسازی محوطه‌ی پارکینگ‌ها، پارک‌ها، حیاط مدارس و منازل و زمین‌های بازی
  • تعمیر خرابی‌های بجامانده از عملیات عمرانی شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز، برق، تلفن و ...

یکی از مزیت‌های این نوع اسفالت این است که امکان حمل آن در مسافت‌های زیاد و همچنین انبار کردنش در کارگاه میسر است؛ به طوری که مخلوط آسفالت سرد پیش ساخته یا غیرفوری در ماه‌های گرم سال تولید شده و در ماه‌های سرد مصرف می‌شود. همچنین آسفالت سرد کیسه‌ای، محصولی به صرفه و فوری است که آماده مصرف بوده و به سرعت قابلیت استفاده دارد.