قیمت انواع  چسب دو جزئی استخری در کرج : این محصول خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و در برابر رطوبت می‌توانید از مقاومت آن اطمینان خاطر داشته باشید؛ این چسب سیمانی با مواد پلیمری خاص و افزودنی‌های متفاوتی اصلاح شده و می‌توان آن را محصولی سازگار با محیط زیست دانست. پرسلان چسبی مناسب برای انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از کف است و زمان کارپذیری آن نیز بسیار بالاست. چسب‌ کاشی پودری پرسلان در بسته‌های 20 کیلویی به بازار عرضه می‌شوند؛ برای استفاده از این چسب باید هر 20 کیلو را با 5 تا 6 لیتر آب مخلوط کرد و زمانی به مدت 5 الی 6 دقیقه لازم است تا مواد ساخته شده استراحت کرده و پس از همزدن مجدد آماده مصرف شوند. این محصول به صورت پودر و با رنگی سفید بسته‌بندی می‌شود و زمانی حدود 7 الی 14 روز طول می‌کشد تا استخر برای استفاده آماده شود.

قیمت انواع  چسب دو جزئی استخری در کرج

 چسب کاشی دوجزئی یکی دیگر از محصولات پر کاربرد  چسب کاشی دوجزئی می باشد که ترکیبی از یک پاکت 20 کیلویی پودر پایه سیمانی و یک گالن 5 لیتری رزین می باشد. این محصول خواص فوق العاده و بینظیری در بین دیگر محصولات این صنعت دارد که ازجمله آنها می توان به مقاومت و چسبندگی بسیار بالا، انعطاف پذیری زیاد در مقابل شوک های فیزیکی و حرارتی، آب بند کنندگی و آنتی باکتریال بودن آن نام برد. از گذشته تاکنون روش‌های متفاوتی برای محافظت از انواع استخرها و افزایش طول عمر آن‌ها وجود داشته است که هدف اصلی این روش‌ها جلوگیری از نفوذ آب است. باید توجه داشت عوامل مختلفی در آب بندی استخر موثر است که طرح اختلاط مواد اولیه بتن سازه، انتخاب و نحوه استفاده مواد آب بند کننده، چسب کاشی و پودر بندکشی و در آخر پایش میزان تغییراتی که سالانه در بدنه استخر اتفاق می افتد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ برای آب بندی استخر رنگ برای آب بندی استخر, عایق ترمیم استخر

چسب های دو جزئی الاستومری موجود در بازار به صورت نصف محلول پلیمر مایع و نصف پودرهای متشکل از سیلیس و سیمان پلیمری و پلیمرهای ضد آب می باشند. این چسب های دوجزئی به صورت دوغاب تولید می شود. سپس آنها را به وسیله قلم نقاشی بر روی استخرهای سیمانی، بتنی، بلوکی و آجری اجرا می کنند. این محصول در قسمت بیرونی استخر نیز قابل اجرا می باشد و از خوردگی فولاد و کربناته شدن بتن جلوگیری می کند.این چسب ها برای استخرهایی که رنگ می شوند، پایه خوبی محسوب می شوند. زیرا چسبندگی لایه چسب دوجزئی و مولکول های رنگ، بافت خوبی را بین رنگ استخر و سطح آب بندی ایجاد می کنند. به منظور اجرای صحیح و بی نقص از این نوع چسب دوجزئی، سطح زیرکار باید عاری از هر گونه چربی، گرد و خاک، ریشه گیاهان و جلبک ها باشد.