بهترین جایگزین قیرگونی و ایزوگام در سرویس بهداشتی : بسیار واضح است که عایق کاری سرویس بهداشتی امری ضروری است چرا که احتمال تجمع و ریزش آب در کف سرویس بهداشتی مانند حمام و دستشویی وجود دارد. به طور کلی می‌توان گفت که عایق کاری به دو روش کلی قابل انجام است. عایق سرویس بهداشتی هم می‌تواند به وسیله قیرگونی انجام شود و هم به وسیله ایزوگام قابل انجام است. شاید از خود بپرسید که در میان این دو، بهترین روش کدام است؟ در پاسخ باید به این نکته اشاره کنیم که قیرگونی چسبندگی بسیار بالایی دارد ضمن اینکه ضخیم‌تر است پس می‌توان از آن به عنوان مطلوب‌ ترین روش یاد کرد‌.

بهترین جایگزین قیرگونی و ایزوگام در سرویس بهداشتی

متأسفانه ساختمان‌ های تازه ساز به مرور زمان پس از استفاده از سرویس بهداشتی کم و بیش دچار نشتی آب می‌ شوند با توجه به تحقیقاتی که تیم ما به عمل آورده است به این مسئله پی بردیم که یکی از علت‌های اصلی نشت آب مربوط به این است که قیر گونی یا ایزوگام در لبه اتصال کف به دیوار هنگام نصب چسبندگی مطلوبی را ندارد آب از قسمت‌های کنج دیوار به ساختار زیرین عایق نفوذ می‌کند. البته توجه داشته باشید که این مسئله تنها علت نشتی آب در سرویس بهداشتی نیست بلکه می‌تواند علت‌های گوناگون دیگری داشته باشد از جمله اینکه هنگام کاشی کاری و اجرای سرامیک کف دقت لازم به عمل نیامده و منجر به سوراخ شدن ایزوگام یا قیرگونی می‌ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کف سرویس عایق کف سرویس, آب بندی سرویس بهداشتی

این عایق در هزینه ترمیم ساختمان شما صرفه جویی ایجاد میکنید و در کمتر از چند ساعت می توان جلوی نشت آب سرویس های بهداشتی را گرفت ، هزینه عایق کاری سرویس بهداشتی با چسب آب بندی سرویس بهداشتی بسیار ارزان و با صرفه است و ارزان بودن این عایق به دلیل بی کیفیت بودن آن نیست بلکه به این دلیل است که میزان مصرف این عایق برای رفع نشت سرویس خیلی کم است و با یک پک سرویس بهداشتی که شامل یک لیتر مایع و یک کیلو ونیم پودر می باشد یک فضای 5 متر مربع را آب بند کرد. اجرای این عایق ساده است و نیاز به تخصص و تجربه برای عایق کاری ندارد ویژگی منحصر به فرد این عایق نسبت به سایر محصولات موجود در بازار که به نام چسب رفع نم عرضه می گردد این است که این عایق تخصصی برای سرویس های بهداشتی تولید و عرضه می گردد و رنگ کاشی ها  را تغییر نمی دهد و کدر نمی کند و ایجاد جسم خارجی بر روی سطح هم ندارد.