ساندویچ پانل سردخانه ای  فروش در کرج :ساندویچ پانل سردخانه‌ای‌ برای استفاده در دیوار و سقف سردخانه‌ها مناسب و پرکاربرد می‌باشد. و به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های مهمی که دارد در برابر دما و صدا به شدت مقاوم می‌باشد. و یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای محافظت از محصولات در دماهای پایین می‌باشد. از قدیم مردم برای نگهداری و حفظ مواد غذایی مجبور بودن آنها را در یک دمای پایینی در سردخانه‌هایی که از نی ، چوب و یا پوست حیوانات ساخته شده بودند نگهداری کنند. امروزه این نیاز بشر باعث شده است تکنولوژی در این زمینه پیشرفت چشمگیری را داشته باشد به طوری که باعث به وجود آمدن سردخانه‌های پیشرفته و مدرن و یخچال شده است. ساندویچ پانل سردخانه‌ای‌  با ضخامت ۸ الی ۱۵ سانتیمتر تولید و به بازار عرضه می‌شود و به خاطر داشتن طراحی خاص در شکل لبه‌ها که به صورت نر و ماده می‌باشند باعث عدم انتقال حرارت در سردخانه‌ها می‌شود. این نوع ساندویچ پانل‌ از ۵ لایه تشکیل شده است دو لایه محافظ و نگهدارنده داخلی و بیرونی و دو لایه از این ۵ لایه به عنوان یک چسب مخصوص برای اتصال لایه‌های داخلی و بیرونی می‌باشد.

ساندویچ پانل سردخانه ای  فروش در کرج

ساندویچ پانل سردخانه‌ای‌ دارای یک ساختار بسیار سبک می‌باشد که از چندین لایه تشکیل شده است و از سمت لایه‌‍‌های بیرونی به دو لایه از جنس فلز محدود شده است که بین این دو لایه یک فوم عایق و بازدارنده پلی اوریتان قرار دارد که بسیار سبک و نرم می‌باشد. که این فوم برق مصرفی سردخانه ها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و موجب کاهش هزینه مصرف برق می‌شود. این لایه عایق پلی اوریتان با فشردگی ۴۰ kg/m بین دو لایه تزریق شده است. و دارای کلاس مقاومت در برابر آتش B1 یا B2 می‌باشد. این محصول با توجه به کاربرد سرد خانه مورد نظر ممکن است از استنلس استیل ، ورق های گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم و فایبر گلاس و یا PVC ساخته شده باشد

ساندویچ پانل سردخانه‌ای‌ برای استفاده در دیوار و سقف سردخانه‌ها مناسب و پرکاربرد می‌باشد. و به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های مهمی که دارد در برابر دما و صدا به شدت مقاوم می‌باشد. و یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای محافظت از محصولات در دماهای پایین می‌باشد. از قدیم مردم برای نگهداری و حفظ مواد غذایی مجبور بودن آنها را در یک دمای پایینی در سردخانه‌هایی که از نی ، چوب و یا پوست حیوانات ساخته شده بودند نگهداری کنند. امروزه این نیاز بشر باعث شده است تکنولوژی در این زمینه پیشرفت چشمگیری را داشته باشد به طوری که باعث به وجود آمدن سردخانه‌های پیشرفته و مدرن و یخچال شده است. ساندویچ پانل سردخانه‌ای‌  با ضخامت ۸ الی ۱۵ سانتیمتر تولید و به بازار عرضه می‌شود و به خاطر داشتن طراحی خاص در شکل لبه‌ها که به صورت نر و ماده می‌باشند باعث عدم انتقال حرارت در سردخانه‌ها می‌شود. این نوع ساندویچ پانل‌ از ۵ لایه تشکیل شده است دو لایه محافظ و نگهدارنده داخلی و بیرونی و دو لایه از این ۵ لایه به عنوان یک چسب مخصوص برای اتصال لایه‌های داخلی و بیرونی می‌باشد.