فروش انواع اسپری فوم درزگیر پلی یورتان : فوم‌های پلی اورتان عمدتاً برای مونتاژ درب و پنجره، به عنوان پرکننده، عایق صوتی و حرارتی، مانع ضد آب و عایق در برابر آتش استفاده می‌شوند. فوم پلی اورتان به سرعت با رطوبت موجود در هوا واکنش می‌دهد و پس از استفاده منبسط می‌شود. این فوم به دلیل قدرت چسبندگی بالا به خوبی به سطوحی که بر روی آن‌ها اعمال شده می‌چسبد.

فروش انواع اسپری فوم درزگیر پلی یورتان

کاربرد اسپری فوم درزگیر پلی یورتان به درزگیری محدود نمی‌شود. جنس منحصر به فرد این محصول باعث شده است که برای مصارف مختلف مناسب باشد. کاربرد آن در ساختمان‌هایی که هنوز کامل نشده‌اند، بیشتر دیده می‌شود. اما در دیوارها، درب‌ها و پنجره‌هایی که نصب شده باشند هم می‌توان از این درزگیر استفاده کرد. تنها نکته مهم این است که درز از روی سطح در دسترس باشد و بتوان آن را با فوم پر کرد. اسپری فوم پلی اورتان برای طیف گسترده ای از کاربردهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله درزگیری فریم و قاب در و پنجره ، پر کردن فضاهای خالی دیوار و در ، فضاهای خالی اطراف لوله ها ، دیوار های پیش ساخته و دیگر کاربردهای ساختمانی . این محصول به دماهای بالا و پایین مقاوم است و عملکرد خوبی از خود در این دماها نشان می دهد (از -۵۰ ° C تا + ۹۰ ° C) همچنین چسبندگی خوبی به بیشتر مواد شیمیایی نرمال دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم پلی یورتان فوم پلی یورتان, عایق بندی با فوم

کاربردهای کیت عایق بندی و درزگیر پلی یورتان :

  • درزبندی بین پنل های چوبی
  • پر کردن درز، حفره و ترک ها در اطراف سیستم های برق و آب
  • عایق کردن دیوارهای پیش ساخته، پنل های دیواری و پنل های سقفی
  • عایق حرارتی لوله های آب، لوله های فاضلاب و تاسیسات مرکزی حرارتی
  • دودبند و هوابند کردن رایزرهای ساختمان
  • نصب در و پنجره های چوبی، یو پی وی سی و… (به ویژه هنگامی که درز بین فریم در و پنجره ها زیاد باشد)
  • این نوع اسپری‌ها در 2 نوع مختلف تولید و عرضه می‌شوند از جمله
  • اسپری فوم پلی اروتان سلول باز
  • اسپری فوم پلی اورتان سلول بسته

اسپری عایق سلول باز به صورت فوم پاششی پلی یورتان است که منافذ آن اندکی باز هستند. از آنجایی که مقدار کمی از مواد شیمایی در این نوع اسپری به کار رفته، قیمت آن نیز بسیار مناسب‌تر است. ضمن اینکه برای بخار و رطوبت عایق خوبی نیست و اغلب از آن در فضاهای بسته استفاده می‌کنند. اسپری عایق فوم سلول بسته‌تراکم بسیار بالاتری دارد و منافذش نسبت به سلول باز ریزتر و بسته‌تر است. به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان یک عایق بسیار کارآمد در برابر آب، رطوبت و بخار در تمامی فضاها به ویژه فضای باز استفاده کرد.