انجام امور عایق کاری توسط  ایزوگام  در کرج و تهران: ایزوگام چیست؟ ایزوگام، نام بازرگانی گونه‌ای عایق آماده ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌کار می‌رود، و از فرآورده‌های نفتی بدست می‌آید. عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحله پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می‌گردد. ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام بطور میانگین ۱۰ سال است.

عایق ایزوگام

انجام امور عایق کاری توسط  ایزوگام  در کرج و تهران

انتخاب ایزوگام مناسب، واردی را که در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین عایق رطوبتی موثر هستند عبارت اند از: 1- برند و نوع, انتخاب یک برند معتبر و دارای سابقه  طولانی درخشان شما را یک گام به انتخاب محصولات با کیفیت تر نزدیک می کند. 2- بعد از انتخاب محصول حتما به نشان استاندارد بر روی آن دقت کنید. 3- در نمایندگی گوهرابنیه پایتخت به صورت کامل می توانید در مورد خصوصیات و جزئیات هر کدام از محصولات اطلاعات کامل را دریافت کنید. مشاوره به صورت رایگان بوده و جهت انتخاب بهتر شما انجام می شود. 4- یکی از فاکتور های دیگر ابعاد ایزوگام می باشد که به طور استاندارد هر رول باید دارای طول ۱۰ متر و عرض یک متر , وزن ۴۰ کیلو گرم باشد. 5- فویلدار یا معمولی, نوع فویلدار برای مواردی مناسب است که نور آفتاب به صورت مستقیم می تابد و وجود فویل سبب عدم جذب نور خورشید و در نتیجه محافظ از بنا و سطح می باشد

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده انجام تمام امور عایق کاری توسط ایزوگام برای شما هموطنان عزیز میباشد،شماره تماس:09121754110

انجام امور عایق کاری توسط  ایزوگام  در کرج و تهران

در هنگام جابجایی عایق های رطوبتی (ایزوگام)به موارد زیر توجه نمایید: 1: رول ایزوگام همیشه به طور عمودی حمل شود. 2: از پرتاب رولها هنگام تخلیه بار خوداری گردد 3: هنگام حمل رول دقت نمایید که لبه عایق پاره نشود.


تاثیر ایزوگام در عایق کاری سقف:مالک های ساختمان نوساز که سیمان کاری پشت بام آنها به پایان رسیده است. همچنین صاحب منزل های که سقف خانه انها دچار نم و رطوبت است و در پایان شهریور معمولا می خواهند عایق رطوبتی نصب کنند.هر چند که روش های سنتی همانند آسفالت و قیرگونی و کاه گل هنوز رواج دارد . ولی با ظهور صنعت ایزوگام و سهولت نصب ایزوگام این روش عایق کاری گوی سبقت را از رقبا گرفته است .و این روش کاربردی تر می باشد.