انجام تعمیرات خرابی ایزوگام و قیرگونی پشت بام : نم و رطوبت عایق کاری نادرست ایزوگام یا قیرگونی سقف و دیوارها : یکی دیگر از علل شایع نم و رطوبت در ساختمان می تواند عیب در قیرگونی و عایق بندی ها در قسمت های مختلف ساختمان باشد. در برخی موارد علت رطوبت و نم سقف ساختمان مربوط به عایق کاری نا مناسب می باشد. بسیاری از دوستان و همکاران تشخیص می دهند که ایزوگام و عایق آشپزخانه، توالت، حمام یا سقف ساختمان سوراخ و یا دچار مشکل دیگری شده و باعث ایجاد رطوبت و نم می‌شود که این حدس در موارد زیادی درست است و وجود چنین مشکلی سبب به وجود آمدن رطوبت در سقف یا دیوارها شده است.

انجام تعمیرات خرابی ایزوگام و قیرگونی پشت بام

اما عدم تشخیص دقیق علت و محل عامل ایجاد کننده ی رطوبت سبب تخریب بی مورد محل هایی از بنا می شود که در آخر نه تنها منجر به رفع مشکل نمی شوند بلکه وقت و هزینه ی اضافه به ساکنین تحمیل می کنند. ترمیم بخشی از ایزوگام را فقط در صورتی انجام دهید که میزان سرایت رطوبت و آسیبی که به سقف خانه شما وارد شده بسیار کم باشد. اما در صورتی که میزان نم و رطوبت گسترده ایت، حتما باید روش های کلی و تعویض ایزوگام را به کار برید. زیرا رطوبت زیاد می تواند آسیب و در نتیجه خسارت سنگینی با خود به همراه آورد.

ترمیم ایزوگام آسیب دیده ترمیم ایزوگام آسیب دیده, رفع ترک و درز پشت بام

درصورتی که نشتی نم و رطوبت به دلیل وجود ترک و شکاف در سقف باشد باید برای رفع آن از چسب های مخصوص ایزوگام استفاده شود. کسانی که در کار نصب ایزوگام حرفه ای هستند به طور معمول با استفاده از چسب های مخصوصی خصوصی مانند چسب ماستیک، درزها و شکاف های ایزوگام را پر نموده و از ورود رطوبت و آب جلوگیری می کنند. برای تعمیر عایق های رطوبتی سقف و یا ایزوگام از قیر نیز می توان استفاده کرد که برای این کار باید از افرادی که خدمات قیرگونی انجام می دهند کمک گرفت. و در نهایت، راهکار دیگری نیز برای ترمیم ایزوگام وجود دارد که استفاده کردن از چندین لایه دیگر از ایزوگام می باشد. تعویض ایزوگام کاری دشوار، زمان‌ بر و پر‌هزینه است و در آخر نتیجه آن نیز همانند ترمیم ایزوگام خواهد بود. امروزه مواد عایق رطوبتی نانو به بازار آمده‌اند که عملا جای ایزوگام را گرفته‌اند. به نظر می‌رسد بهترین، ارزان‌ترین و کم دردسرترین روش ترمیم ایزوگام است نه تعویض آن، البته این زمانی است که ساختمان تازه ساخت به حساب نمی‌آید و در چند سال آینده قصد بازسازی آن وجود داشته باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.