خدمات نصب و اجرای ایزوگام دلیجان اقساطی در سراسر ایران : بعضی مواقع ایزوگام و عایق رطوبتی بام ساختمان خراب می شود و در هنگام بارندگی نشت می کند. این نشتی آب ممکن است تا دیواره های داخلی ساختمان نفوذ نماید و باعث تخریب آنها شود. جهت تعمیر و ترمیم ایزوگام نیاز به بررسی وضعیت عایق و تشخیص مشکل آن وجود دارد تا مشکل موجود پیدا شود و دلیل نشتی آب و نم و رطوبت مشخص شود. برای تشخیص نم و رطوبت و نشتی در بام ساختمان ابتدا از آب استفاده می شود. همچنین بررسی وضعیت ایزوگام را می توانید بعد از بارش باران نیز انجام داد. در این زمان با بارش باران روی ایزوگام درزها و نشتی های عایق خود را نشان می دهند.  استفاده از آب باعث می شود خرابی ایزوگام و راه های نفوذ آب از طریق حوضچه های تشکیل شده روی عایق مشخص شود.

خدمات نصب و اجرای ایزوگام دلیجان اقساطی در سراسر ایران

وجود شکاف ها و درزهای عمیق در سقف می تواند باعث نفوذ آب به داخل ساختمان شده و نشتی آب را به همراه داشته باشد که این امر سبب وارد شدن خسارات به سقف و ایجاد نم و رطوبت داخل ساختمان می شود. جهت تعمیر ایزوگام و عایق رطوبتی سقف ساختمان می تواند از قیر و قیرگونی استفاده کرد. همچنین استفاده از لایه های دیگر ایزوگام نیز جهت ترمیم بسیار مفید است. شیوه ها و اصول نصب در انواع عایقهای رطوبتی پیش ساخته که به صورت رول مورد مصرف در بام می باشد بسیار گسترده و متفاوت هست. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات ایزوگام دلیجان و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. شماره تماس : 09121754110.

عایق ایزوگام سطوح سازه عایق ایزوگام سطوح سازه, عایق کاری با ایزوگام

در مورد هزینه های نصب و راه اندازی ایزوگام گیتی گستر، شرایط و متراژ نصب تاثیر زیادی دارد. اگر سطح کار نیاز به زیرسازی داشته باشد هزینه ها کمی بیشتر می شود. معمولا در پشت بام هایی که سال ها رها شده اند، قیرگونی یا آسفالت قبلی دچار آسیب زیادی شده است. در این صورت ابتدا آسفالت قبلی از سطح کار جدا می شود. سپس لازم است تا زیرسازی برای هم سطح کردن پشت بام انجام شود. بعد در آخرین مرحله با بهترین نوع ایزوگام پشت بام پوشش داده شود. به این ترتیب عایق خوبی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به فضای داخل، در پشت بام ایجاد شده است. در حالت معمول قیمت نصب ایزوگام برای حداقل ۱۰ متر فضا در نظر گرفته می شود. در مورد پشت بام اصلا مشکلی وجود ندارد و معمولا همه پروژه ها بیشتر از ۱۰ متر هستند. ولی در مورد سرویس های بهداشتی گاهی متراژ کوچک تر است.