به صرفه ترین هزینه نصب ایزوگام دلیجان در تهران و کرج : در این مورد شرایط نصب تاثیر زیادی دارد. اگر سطح کار نیاز به زیرسازی داشته باشد هزینه ها کمی بیشتر می شود. معمولا در پشت بام هایی که سال ها رها شده اند قیرگونی یا آسفالت قبلی دچار آسیب زیادی شده است. در این صورت ابتدا آسفالت قبلی از سطح کار جدا می شود. سپس لازم است تا زیرسازی برای هم سطح کردن پشت بام انجام شود. بعد در آخرین مرحله با بهترین نوع ایزوگام پشت بام پوشش داده شود. به این ترتیب عایق خوبی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به فضای داخل، در پشت بام ایجاد شده است.

به صرفه ترین هزینه نصب ایزوگام دلیجان در تهران و کرج

در حالت معمول قیمت نصب ایزوگام گیتی گستر دلیجان برای حداقل ۱۰ متر فضا در نظر گرفته می شود. در مورد پشت بام اصلا مشکلی وجود ندارد و معمولا همه پروژه ها بیشتر از ۱۰ متر هستند. ولی در مورد سرویس های بهداشتی گاهی متراژ کوچک تر است. یکی از معیارهایی که باید هنگام خرید ایزوگام به آن توجه کنید کیفیت محصول است. هدف از ساخت محصول این است که عایقی برای جلوگیری از نفوذ آب باشد. برای تحقق این هدف کارخانه طبق روش خاصی و با استفاده از ابزارآلات، روی مواد اولیه عملیاتی انجام می‌دهد تا محصول نهایی تولید شود. اگر روش تولید و کیفیت مواد خوب نباشد، کیفیت ساخت محصول به طور چشمگیری پایین می‌آید.

خدمات نصب ایزوگام دلیجان خدمات نصب ایزوگام دلیجان, اجرای عایق رطوبتی

عایق پیش ‌ساخته اگر طبق استاندارد تولید شود، باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد :

  1. این عایق باید دارای مقاومت کششی باشد. یعنی در صورت کشیده شدن محصول به دو طرف، کش بیاید و به طول آن اضافه شود.
  2. عایق رطوبتی باکیفیت نباید به سادگی دچار پارگی شود.
  3. از قدرت جذب آب استاندارد برخوردار باشد.
  4. در برابر سرما منعطف باشد و دچار شکستگی و ترک نشود.
  5. وزن استانداردی داشته باشد. نباید به تبع استفاده از مواد بی‌کیفیت و کمیت، وزن سبکی داشته باشد. وزن استاندارد هر رول بین 40 تا 41 کیلوگرم قرار دارد. البته این وزن باید ناشی از وزن قیر باشد و مواد افزودنی غیراستاندارد برای بالا بردن وزن محصول استفاده نشده باشد.
  6. عایق باید ضخامت مناسبی داشته باشد. ضخامت استاندارد برای هر نوع ایزوگام ممکن است متفاوت باشد.
  7. ایزوگام نباید در واکنش با هوا دچار فرسودگی گردد. یعنی علاوه بر اینکه نسبت به رطوبت مقاوم است، در واکنش با عوامل محیطی هوا نیز مقاوم باشد.
  8. عایق باید در برابر اشعه یو وی مقاوم باشد.

جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات ایزوگام های گیتی گستر دلیجان و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.