فروش درزگیر چسبی ماستیک بیتومین در سراسر کشور : ماستیک بیتومین از بهترین نوع ماستیک های آب بندی محسوب می‌شود که قابلیت چسبندگی بر روی تمامی سطوح را دارد. شرکت پخش کننده ماستیک بیتومین در ایران علاوه بر عرضه این محصول در بازارهای داخلی گامی در جهت صادرات آن به کشورهای دیگر برداشته‌اند. این محصول به دلیل کیفیت بالا، با استقبال ویژه ای از طرف مصرف کنندگان روبرو شده است. این ماستیک ها به صورت مستقیم و بی واسطه به تمام مناطق کشور ارسال می گردند. فروش این محصولات به صورت عمده و خرده و با ارزانترین قیمت انجام می شود.

فروش درزگیر چسبی ماستیک بیتومین در سراسر کشور

ماستیک بیتومین در واقع یک نوع درزگیر بسیار قوی است که از بهترین مواد پلیمری و شیمیایی ساخته شده است و قابلیت چسبندگی فوق ‌العاده بالایی روی سطوح دارد و به میزان زیادی از سطوح مراقبت می‌کند. از این نوع ماستیک در واقع برای درزگیری تمامی ترک ها و درزهای محل اتصال اجسام در داخل و خارج ساختمان استفاده می‌شود و به عنوان یک چسب قوی اجسام را ثابت نگه داشته و سبب استحکام بالای آنها می ‌شود. این ماستیک با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و با انعطاف پذیری بالایی که دارد در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم است و قابلیت چسبندگی به انواع سطوح فلزی، آجری، بتنی و شیشه ای را دارد و باعث ایجاد پوشش یکدست روی سطوح می‌شود. ماستیک  بیتومین در مقابل اشعه فرابنفش خورشید و ضربه مقاومت بالایی دارد و به راحتی حالت اولیه خود را از دست نمی‌دهد و خورده نمی ‌شود. این ماستیک پایه آب بوده و بر پایه امولسیون اصلاح شده بیتومین یا قیر طبیعی می باشد. این ماستیک به صورت سرد اعمال می شود و پس از خشک شدن از استحکام بالایی برخوردار بوده و حالت الاستیک دارد. این ماستیک در مناطق گرمسیری و معتدل کاربرد داشته و در اغلب مناطق کشور قابل استفاده است. 

ماستیک بیتومین ماستیک بیتومین, انواع ماستیک قیری درزگیر

یکی از مزیت های ماستیک بیتومین این است که مقاومت شیمیایی بسیار زیادی در برابر حلالها، اسیدها و بازها دارد و از آن می توان برای درزگیری در صنایع پتروشیمی، کارخانه های نفت و انواع سوخت نیز استفاده کرد. همچنین این ماستیک همچنین جهت ترمیم کاشی های شکسته نیز استفاده می‌شود. بدون بو و غیر سمی است و در برابر آتش سوزی و باران بسیار مقاوم است. ماستیک بیتومین استحکام خوبی در برابر دماهای بالا و کم دارد و به گونه ای با محیط سازگار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.