کاربرد های ماستیک قیر امولسیونی آب بندی سطوح بتنی : امولسیون‌ قیری ترکیبی از قیر و آب می باشد که به کمک ماده ی امولسیون ساز ساخته می‌شود. در این ترکیب قیر در آب حل نمی شود  بلکه به صورت گلبول‌هایی ریز در آب شناور می باشد. در برخی موارد امکان دارد به همراه ماده امولسیون ساز، ماده پایدار کننده نیز استفاده گردد. رنگ امولسیون قیری قبل از مصرف، قهوه‌ای است و بعد از شکستن به رنگ سیاه قیر تبدیل می‌شود. قیر امولسیون از مدل فاز معلق به دو دسته ی آب در روغن و روغن در آب تقسیم می‌گردد. قیر امولسیون معمولا از نوع امولسیون‌های روغن در آب می باشند که قیر در فاز آب پراکنده می باشد.

کاربرد های ماستیک قیر امولسیونی آب بندی سطوح بتنی

این محصول ﻳک ﻣﺎﻳﻊ ﺑﺮ ﭘﺎﻳﻪ ﻗﻴﺮ و رزین های امولسیونی است ﻛﻪ دارای ﭼﺴﺒﻨﺪﮔﻲ ﺑﺴﻴﺎر ﻋﺎﻟﻲ ﺑﻮده و ﭘـﺲ از ﺧﺸﻚ ﺷﺪن ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺑﻪ ﻻﻳﻪ ای ﺳﺨﺖ و ﺳﻴﺎه رﻧﮓ ﻣﻲ ﺷﻮد. این محصول محافظ شامل قیر، رزین های امولسیونی و پودر های خاص معدنی است. پس از ایجاد پوشش و خشک شدن کامل، لایه ایجاد شده از هم از خواص آب بندی و محافظتی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی، برخوردار خواهد بود. به دلیل وجود ترکیبات مناسب در این ماده قیری، در موقع اجرا بسیار نرم و قابل اجرا است و به صورت سرد قابل اجراست. عایق قیری امولسیونی محصول کاملا پوشش محافظ کننده تک جزئی است که حالت خمیری و رنگ قهوه ای کاملا سوخته دارد که بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و مواد افزودنی مطابق با استاندارد تولید شده و از نفوذ آب و املاح و یون های مخرب جلوگیری می کند. عایق قیری امولسیونی در بسیاری از مواقع جایگزین ایزوگام و قیر در عملیات بتنی و آب بندی می باشد. این محصول ﻳﻚ ﻣﺎﻳﻊ ﺑﺮ ﭘﺎﻳﻪ ﻗﻴﺮ و رزین های امولسیونی است ﻛﻪ دارای ﭼﺴﺒﻨﺪﮔﻲ ﺑﺴﻴﺎر ﻋﺎﻟﻲ ﺑﻮده و ﭘـﺲ از خشک ﺷﺪن ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺑﻪ ﻻﻳﻪ ای ﺳﺨﺖ و ﺳﻴﺎه رﻧﮓ ﻣﻲ ﺷﻮد.

ماستیک قیر امولسیونی ماستیک قیر امولسیونی, درزبندی با ماستیک

موارد کاربرد ماستیک درزبندی قیری :

  • ﻻﻳﻪ آب ﺑﻨﺪ ﺑﺮ روی ﺑﺘﻦ و آﺟﺮ در ﻣﺨﺎزن و ﺳﺎزه ﻫﺎی ﻧﮕﻬﺪارﻧـﺪه آب.
  • ﭼﺴﺐ جهت ﻧﺼﺐ ﻗﻄﻌﺎت ﻛﻔﭙﻮش ﭼﻮﺑﻲ، ﺗﺨﺘﻪ ﻫﺎی ﻋﺎﻳﻖ ﻛﻨﻨﺪه، ﭘﻠﻲ اﺳﺘﺎﻳﺮﻳﻦ ﻣﻨﺒـﺴﻂ ﺷـﺪه و ﺟﻬﺖ
  • اﻳﺠﺎد ﻳک ﻻﻳﻪ اﺗﺼﺎل دﻫﻨﺪه ﺑﺮای ﻣﻼت.
  • اﻳﺠﺎد ﻳﻚ ﻻﻳﻪ ﻣﻴﺎﻧﻲ در ﺳﺎزه ﻫﺎی ﺟﺪﻳﺪ درﻛﻒ.
  • پوشش دﻳﻮارﻫﺎی داﺧﻠﻲ و ﺧﺎرﺟﻲ.
  • ﺗﻌﻤﻴﺮ اﻧﻮاع ﺳﻘﻒ ﻫـﺎ ﺑـﺎ ﭘﻮﺷـﺶ ﻗﻴﺮﮔـﻮﻧﻲ، آﺳﻔﺎﻟﺖ، ﺳﺮب، روی، آﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻢ، ﺑﺘﻦ، ﻣﻼت ﺳﺒﻚ، ﺗﺨﺘﻪ، ﺳﻨﮓ، آزﺑﺴﺖ، ورق آﻫﻦ ﻣﻮج دار، و ﺑﻪ ﻋﻨـﻮان ﻳـﻚ ﻻﻳـﻪ ﻣﺤﺎﻓﻆ در ﺑﺮاﺑﺮ رﻃﻮﺑﺖ.
  • آب ﺑﻨﺪی ﻋﻤﻮﻣﻲ انواع ﺳﻄﻮح ﺑﺘﻨﻲ، آزﺑـﺴﺖ، ﻋـﺎﻳﻖ ﺑـﺎم، ﺳـﻨﮓ ﻓﺮش و ﭼﻮب.

در ﺻﻮرت ﻧﻴﺎز ﺑﻪ اﺟﺮای ﻻﻳﻪ ﻫﺎی ﺑﻌﺪی ﻻزم اﺳﺖ ﻻﻳﻪ ﻗﺒﻠﻲ ﺑﻪ ﻃﻮرﻛﺎﻣﻞ ﺧﺸﻚ ﺷﻮد. دو ﻻﻳﻪ ﺑﺎﻳﺪ به صورت ﻫﻢ ﺟﻬﺖ، اﺟﺮا ﺷﻮد ﺗﺎ ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻻﻳﻪ ﺧﺸﻚ ﺷﺪه ﺑـﻪ ﺣـﺪود یک میلی متر ﺑﺮﺳﺪ. ﺳﻄﺢ ﻻﻳﻪ دوم ﻧﻴﺰ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺎﺳﻪ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﺗﻤﻴﺰ زﺑﺮ ﮔﺮدد ﺗﺎ اﺗﺼﺎل ﻣﻜﺎﻧﻴﻜﻲ ﺑـﺮای اﺟﺮای ﻣﻼت ﻓﺮاﻫﻢ ﮔﺮدد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.